Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی ذوب آهن و پرسپولیس به اندازه کافی دارای حساسیت است، به این خاطر که تیم میزبان برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند و تیم میهمان برای قهرمانی.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ذوب آهن نزدیک ترین تیم به منطقه ی خطر است و این بدین معنی است در هفته های باقی مانده باید در امتیازگیری تیم بهتری نشان دهد و دست کم در بازی های خانگی به سه امتیاز دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ذوب آهن امتیازات دیدارهای خانگی را از دست دهد به این بهانه که حریف مدعی قهرمانی است دیگر شانسی برای ماندن در جدول بازی ها نخواهد داشت. سه امتیاز این دیدار مطالبه پرسپولیسی هم هست. شاگردان یحیی گل محمدی اگر به سه امتیاز این بازی دست پیدا نکنند از کورس قهرمانی عقب می افتند و سپاهان در صدر جدول تنها خواهد شد.

ذوب آهن در بازی قبلی با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال در جام حذفی شد. اما همین تیم را در لیگ برتر دو بر یک شکست داده بود. تیم مجتبی حسینی از اینکه در جام حذفی شکست خود خیلی ناراحت نشد چون می خواهد همه تلاش هایش را در هفته های باقی مانده لیگ برتر در این مسابقات متمرکز کند. با این حساب طبیعی است از ذوب آهن در بازی با پرسپولیس نمایش بهتری ببینیم.

یکی از چالش های اصلی پرسپولیس در این دیدار در اختیار نداشتن دو مدافع میانی است. سید جلال حسینی و فرشاد فرجی. حالا خط دفاعی تیم پرسپولیس آزمون جدیدی را پشت سر خواهد گذاشت. اگر پرسپولیس در این بازی شکست بخورد باید گفت مدیون سوپرمن است و شاگردان یحیی گل محمدی در این بازی ماموریت مهمی دارند. اینکه به همه ثابت کنند تیم به یک بازیکن متکی نیست و در غیاب سوپرمن هم می تواند نتیجه بگیرد.

خوبی هر دو تیم این است که روی زمین فوتبال می کنند. اما ذوب آهن بازی منطقه ای را خوب بلد است و شاید در این بازی هم این چنین بازی کند. به واقع ذوب آهن نمایشی که در بازی لیگ برتر در برابر استقلال داشت در دیدار با پرسپولیس تکرار خواهد کرد. دفاع منطقه ای و استفاده از حملات سریع برای رسیدن به گل. به خصوص که پرسپولیس در این بازی مدافعان اصلی خود را در اختیار ندارد.

سپاهان در این بازی حامی ذوب آهن است. ذوب آهن می تواند با برد در این دیدار با یک تیر دو نشان بزند. هم به ماندن در لیگ برتر نزدیک شود و هم به قهرمانی سپاهان کمک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس سید جلال حسینی ذوب آهن لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر، در این فصل و بعد از جدایی از پرسپولیس راهی ذوب‌آهن شده و کار را در جمع شاگردان محمد ربیعی دنبال خواهد کرد.

کامیابی‌نیا که بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس و دستیابی به افتخارات قابل توجه، در نهایت پیراهن شماره 11 این تیم را تحویل داد، با حضور در ذوب‌آهن و در شرایطی که به دنبال استارت چالشی جدید بود با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت باعث شد تا چند دیدار تیمش را از دست بدهد.

هافبک جنگنده ذوبی‌ها که روزهای تلخ و شیرینی را با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال تجربه کرده بود، اکنون با پیراهن سبز اصفهانی‌ها باید به دنبال موفقیت در جمع شاگردان محمد ربیعی باشد. درست در روزهایی که رقابت در لیگ برتر برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی به اوج خود رسیده و پرسپولیس و استقلال با فاصله یک امتیازی به دنبال دستیابی به قهرمانی این فصل هستند، کاپیتان اسبق پرسپولیس نیز انگیزه بالایی برای خودنمایی در تقابل با شاگردان جواد نکونام خواهد داشت.

کامیابی‌نیا در بازی رفت فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیمش برابر استقلال به دست نیاورد اما در همین دقایقی که در زمین حضور داشت، تیمش موفق شد گل دریافتی برابر حریف را جبران کرده و با تساوی از این جدال خارج شود. باید دید کامیابی‌نیا این‌بار در استادیوم آزادی که خاطرات شیرینی را در آن پشت سر گذاشته، قادر خواهد بود نمایشی به جا بگذارد که بار دیگر هواداران پرسپولیس نگاه‌شان به وی جلب شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است