Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتاد و چهارمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست صالحی‌امیری و حضور کلیه اعضا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست ابتدا در خصوص روند کسب سهمیه و وضعیت تمرینی و اردویی تیم‌های مختلف ملی و همچنین تهیه بلیت و مسیر پروازی کاروان ورزشی کشورمان به المپیک بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ضمن حضور در نشست هیئت اجرایی در خصوص برنامه‌های در دست اجرای این فدراسیون تا المپیک توکیو توضیحاتی ارائه و خواستار حمایت بیشتری از کشتی شد.   وی در خصوص موفقیت‌های کشتی آزاد و فرنگی در ادوار المپیک و تاثیر آن بر کل کاروان بر حمایت‌های مادی و معنوی بیشتر از کشتی جهت موفقیت در المپیک پیش رو مطالبی را عنوان و اعضای هیئت نیز بر ادامه حمایت از کشتی تاکید کردند.   در ادامه صالحی‌امیری با اشاره بر اهمیت ورزش کشتی در کشور بعنوان یک رشته افتخار آفرین و ملی بر استمرار حمایت‌های کمیته ملی المپیک از فدراسیون کشتی تاکید کرد.   در ادامه رضا حیدری رئیس فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو که به اتفاق طالقانی نایب رئیس خود در نشست هیئت اجرایی حضور یافت ضمن اشاره به راه اندازی رشته تو آی با مرکزیت ایران گزارش مبسوطی در این زمینه ارائه و خواستار حمایت‌های مادی و معنوی بیشتری از این رشته در روند توسعه بین المللی آن گردید که تصمیمات لازم در این زمینه صورت پذیرفت.   همچنین حمایت از رشته مدال آور کوراش که تحت نظر فدراسیون ووشو می‌باشد با توجه به موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتا و حضور در بازی‌های آسیایی هانژو ۲۰۲۲ و داخل سالن و رزمی مورد موافقت هیئت اجرایی قرار گرفته و‌ مقرر شد در قالب کمک‌ها از فدراسیون ووشو این حمایت‌ها صورت پذیرد. همچنین در خواست‌های واصله برخی فدراسیون‌های ورزشی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.   در خاتمه سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز در خصوص سفر هیئت بلند پایه ورزش افغانستان و دکتر حفیظ الله رئیس کمیته ملی المپیک افغانستان که وزیر ورزش آن نیز می‌باشد به تهران و نحوه ملاقات با رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان و بازدید از اماکن مختلف ورزشی از جمله آکادمی ملی المپیک و موزه ورزش گزارش ارائه کردند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک هیئت اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند

طی مراسمی که روز گذشته برگزار شد، یونانی‌ها مشعل المپیک را کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در فاصله سه ماه مانده تا آغاز المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بیست‌وششم آوریل مصادف با هفتم اردیبهشت، یونانی‌ها با برگزاری مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بار بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر (۱۸۹۶) برگزار شد، مشعل المپیک ۲۰۲۴ را به کمیته برگزاری این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

پس از پایان سفر ۱۱ روزه مشعل المپیک در یونان، این مشکل توسط آنتیگونی نتریسمپیوتی المپین دوومیدانی یونان وارد ورزشگاه شد و سپس تحویل گابریلا پاپاداکیس، دارنده مدال طلا و نقره المپیک در رشته اسکیت شد و او نیز این مشعل را به بئاتریس هس دارنده مدال طلای شنای پارالمپیک فرانسه تحویل داد. به این ترتیب سفر و ماجراجویی مشعل المپیک در فرانسه آغاز شد.

در این مراسم هزاران تماشاگر و مقامات متعددی از جمله سر میانگ نگ نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس انجمن کمیته‌های ملی المپیک و عضو هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، رابین میچل رئیس کمیسیون هماهنگی IOC پاریس ۲۰۲۴ و IOC حضور داشتند.

تونی استنگوئه، رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس در این مراسم اظهار کرد: فرانسه آماده میزبانی از المپیک است و مشعل المپیک به‌زودی از طریق بندر مارسی به فرانسه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 748411

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است