Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:51:05 GMT

۸ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی در اوهایو

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۸۱۰۸

۸ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی در اوهایو

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری شین هوا روز یکشنبه در خبری از واشنگتن گزارش داد بر اثر تیراندازی در ایالت اوهایو در آمریکا سه تن کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شدند.

شبکه سی ان ان به نقل از منابع پلیس آمریکا گزارش داد بر اثر تیراندازی در یک کلوپ شبانه در یانگ استون در غرب ایالت اوهایو که اوایل روز یکشنبه اتفاق افتاد‏، سه تن کشته و ۵ تن دیگر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه گذشته «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا طرح هایی برای محدود کردن حمل سلاح گرم ارائه داد و تیراندازی‌های مکرر در این کشور را یک آبروریزی برای آمریکا در سطح بین‌المللی خواند. او از کنگره خواست این طرح ها را تصویب کنند.

آمریکا حدود پنج درصد از جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهد اما نزدیک به ۳۱ درصد از کسانی که مرتکب کشتار‌های جمعی با سلاح می‌شوند را در خود جای داده است. آمار نشان می‌دهد ۴۷ هزار آمریکایی طی ۱۵ ماه گذشته براثر تیراندازی در این کشور کشته شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی در آمریکا پلیس آمریکا کشتار جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از بارش های اخیر همچنان۱۱ استان درگیر کم بارشی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تازه‌ترین گزارش شاخص‌های مهم آب و برق (بارش و سدها) شرکت مدیریت منابع آب ایران، ورودی مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی تا امروز (۱۶ اردیبهشت) ۲۸.۶۹ میلیارد مترمکعب به ثبت رسیده است، این در حالی است که این عدد در سال گذشته برابر با ۳۰.۳۲ میلیارد مترمکعب بوده است که نشان از کاهش ۵ درصدی ورودی سدهای کشور دارد.

اما از ابتدای سال آبی جاری تا کنون میزان خروجی سدهای کشور به ترتیب در سال جاری و سال گذشته ۱۷.۹۸ میلیارد مترمکعب و ۱۷.۴۴ میلیارد مترمکعب به ثبت رسیده است که بیانگر رشد ۳ درصدی است.

این گزارش اضافه می‌کند: حجم آب موجود مخازن سدهای کشور با یک درصد رشد از ۳۱.۹۷ میلیارد مترمکعب در سال گذشته به ۳۲.۳۹ میلیارد مترمکعب در سال آبی جاری رسیده است و در مجموع میزان پرشدگی سدهای کشور ۶۵ درصد تخمین زده شده است.

ارتفاع ریزش‌های جوی کشور نیز معادل ۲۱۹.۲ میلی‌متر است، این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه دراز مدت (۲۲۱.۳ میلی‌متر) یک درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (۱۸۸.۱ میلی‌متر) ۱۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این گزارش حاکی است بر اساس شاخص اختلاف سال آبی جاری با متوسط دراز مدت (۵۵ سال) میزان بارندگی‌ها در این بازه زمانی در سیستان و بلوچستان ۶۹ درصد، یزد ۵۶ درصد، خراسان جنوبی ۲۷ درصد و ایلام ۲۴ درصد افزایش یافته است.

این در حالی است که کم بارشی گریبانگیر ۱۱ استان بوده و از جمله قزوین ۲۸ درصد، تهران ۲۴ درصد، خراسان رضوی ۲۴ درصد، سمنان ۲۲ درصد و زنجان ۲۰ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 6097297 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • کم بارشی کماکان گریبانگیر ۱۱ استان
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • پس از بارش های اخیر همچنان۱۱ استان درگیر کم بارشی
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • سیل ویرانگر در برزیل 56 کشته و 74 زخمی برجای گذاشت
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس