Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بی مهری به ورزش‌های باستانی را نگران کننده دانست و گفت: ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در استان حمایت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: نفس ورزش از ضرورت‌های زندگی هر انسان به ویژه در دنیای امروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر اینکه ورزش برای حفاظت از سلامت جسم، روح و روان و کاهش هزینه‌های درمانی است، عنوان کرد: ورزش یک نسخه درمانی، سالم‌سازی و پیش‌گیری از امراض محسوب می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع تغذیه و بیماری‌های مختلف که بستر بیماری و مرگ را فراهم می‌کند، ورزش می‌تواند به عنوان یکی از راه‌های موثر برای جلوگیری از هزینه‌های درمان مورد توجه قرار گیرد.

16 ورزشکار به مرحله بعد مسابقات جام جهانی تنیس در ارومیه راه یافتندفرامرزیان: کار وزارت ورزش برای خصوصی‌سازی سرخابی‌ها تمام شده/ کمک 10 میلیاردی به فدراسیون فوتبال خارج از اعتبار نبودبی‌مهری به حوزه ورزش در استان اصفهان تمامی ندارد/ اتمام پروژه‌های نیمه تمام نیازمند 350 میلیارد تومان اعتبار

وی ورزش باستانی را ارزشمند دانست و یادآور شد: ورزش‌های باستانی علاوه بر اینکه فرهنگ گذشتگان را منتقل می‌کنند، نشاط و شادابی را به جامعه هدیه می‌دهند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه ورزش باستانی از فرهنگ خوب گذشته حفاظت و روحیه جوانمردی را در جامعه احیا می‌کند، افزود: جامعه به روحیه جوانمردی که امروز دشمنان به دنبال گرفتن آن از جوامع هستند، نیاز دارد.

حسینی تاکید کرد: کسانی که روحیه جوانمردی داشته و آن را حفظ می کنند، عزت و استقلال خود را از دست نمی دهند.

وی خاطرنشان کرد: خاصیت استکبار به این است که مردم را سبک مغز و سبک عقل به بار می آورد تا مردم روحیه آزاد اندیشی نداشته باشند و بتوانند بر آنها حکومت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورزش باستانی روحیه و فرهنگ اصیل که حریت و جوانمردی است را به انسان القا می‌کند، گفت: در گذشته جوانمردان در مقابل ظالمان ایستادگی کرده و طرفدار مظلومان بودند و امروز باید فرهنگ، باور، معنویت و روحیه جوانمردی در افراد ایجاد شود.

وی ورزش باستانی را الهام بخش اخلاق جوانمردی دانست که باید در جامعه امروز تقویت شود و ادامه داد: در همه ورزش‌ها باید حریت و آزادگی به جوانان منتقل شود تا شاهد برچیده شدن بساط استکبار و ستمگران باشیم.

حسینی ضمن تاکید بر فراهم کردن بسترها برای گرایش بیشتر افراد به ورزش، گفت: اگر بستر ورزش در جامعه فراهم نباشد، افراد جامعه به ویژه جوانان به سمت دیگری خواهند رفت.

انتهای پیام/544

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش زورخانه ای ورزش زورخانه ای کهگیلویه و بویراحمد روحیه جوانمردی ورزش باستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است