Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- امروز در توئیتر نوشت: با تجویز و تصویب ستاد ملی کرونا و با همکاری دکتر نوبخت، به منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی به جای تجمعات خیابانی و میدانی، بسته‌های اینترنت یک ماهه رایگان به همه مردم ایران عرضه می‌شود. جزئیات این طرح به زودی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این درحالی است که آذری جهرمی پیش از این هم درباره انتشار اخباری مبنی‌بر ارائه اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری، توضیح داده بود: تخصیص اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست. منظور ارائه بسته امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی اعم از ارتباط ویژه با مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی داخلی، تسهیلات ارتباطی، خدمات صوت و تصویر فراگیر و.. است که به کاندیدهای تائید صلاحیت‌شده شورای نگهبان اختصاص پیدا می‌کند تا بتوانند از ظرفیت‌های کمپین‌های فضای مجازی برای تشریح برنامه‌های خود استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، با شیوع ویروس کرونا در کشور از اسفند ۱۳۹۸، به دلیل لزوم استفاده از اینترنت در فرآیند دورکاری و آموزش‌های آنلاین، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقاطع مختلف اقدام به ارائه اینترنت رایگان کرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همان زمان از ارائه یک بسته ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت رایگان توسط ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت ثابت خبر داد، همان زمان تلویزیون‌های اینترنتی فیلم‌ها و سریال‌های خود را برای مدتی به‌صورت رایگان عرضه کردند و همچنین به‌صورت مقطعی، بسته‌های اینترنتی به دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاهی تعلق گرفت.

با وجود این، حضور افراد در منازل و افزایش ۱۰۰ درصدی استفاده مصرف دیتای کشور، موجب کاهش کیفیت شده بود که اعلام شد اپراتورها به‌دلیل افزایش استفاده تعداد کاربران برای ارائه سرویس هم در لایه‌ی شبکه هم در لایه‌ی فرکانس آماده نبودند. حالا باید دید بسته‌های اینترنتی که وزیر ارتباطات به‌منظور تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته،‌ چه جزئیاتی دارد و آیا باز هم منجر به کاهش کیفیت می‌شود یا خیر.

منبع: الف

کلیدواژه: بسته های اینترنت اینترنت رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای وحدت اصولگرایی در خصوص نامزدهای مورد حمایت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توضیح مهمی ارائه کرد.

احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت طی بیانیه ای اعلام کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی اساس برای هموطنان عزیز و رسانه‌های کشور، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

گفتنی است که فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وبسایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد.

کد خبر 6094967

دیگر خبرها

  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • دوران حفظ دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • دوران حفظ کردن دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)