Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:38:25 GMT

دستگیری باند آدم ربایان در کاشان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۸۵۴۹

دستگیری باند آدم ربایان در کاشان

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ ستاد حسین بساطی با بیان اینکه این دستگیری در کم‌تر از ۲ ساعت انجام شد، اظهار داشت: پس از اعلام یک مورد آدم ربایی در شهرستان "کاشان" بلافاصله گروهی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۵۵ ساله توسط ۳ نفر با تهدید سلاح سرد و به وسیله یک سواری پراید ربوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: با اقدامات تخصصی انجام شده مشخص شد این افراد در محور "کاشان-نطنز" در حال تردد هستند که با همکاری ماموران شهرستان نطنز خودروی آن‌ها شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این خصوص ۳ آدرم ربا که ۲ نفر از آن‌ها مرد و دیگری زن بود دستگیر و انگیزه خود را نیز اختلاف با فرد ربوده شده اعلام کردند.

سرهنگ بساطی با اشاره به اینکه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده بازگشت تصریح کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه قطعی برق شهرستان کاشان سرهنگ بساطی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه

به گزارش تابناک، سرهنگ علی تقدسی در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه