Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کانون مدارس اسلامی با توجه به تحولات و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی و همین طور به دلیل نزدیک شدن به ایام انتخابات بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن و الرحیم

ال َحمُد - اعراف۴۳َّ لِله
در روز‌هایی که گذشت منطقه مقاومت شاهد جنایتی دیگر در غزه و کرانه باختری بود که این بار محله» شیخ جراح «در سرزمین اشغالی مورد طمع صهیونیست‌ها) بخوانید یزیدیان زمان (قرار گرفت تا با تخلیه ساکنین مظلوم آن با توسل به زور و با شهادت بیش از ۵۰ کودک و ۳۰ زن و پزشک، عملیات یهودی سازی منطقه را به سرانجام برسانند! اما دریغ از دست پرورده‌های سید مقاومت و سیدالشهدای آن جبهه و جوانان دلیر و کودکان دالورش با ایستادگی همچون کوه توانستند گنبد آهنین ساختگی را به تسخیر موشک‌هایی از جنس» قاسم «درآورند که پس از ۱۱ روز مجاهدت، رژیم کودک کشی صهیونیستی را مجبور به تقاضای آتش بس نمایند تا خاطرات شیرین پیروزی در جهاد ۳۳ روزه و ۲۲ روزه برای جبهه مقاومت و خاطرات تلخ آن برای دنیای غرب مجددا تداعی گردد؛ و این را به حول و قوه الهی تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وَ اللَّهُ‌ غَالِبٌ‌ عَلَى‌ أَمْرِهِ‌ - یوسف۲۱.

اما در ایام اخیر مردم مظلوم و مسلمان افغانستان هم شاهد خون آلود شدن دست جنایتکار غرب در جنایتی دیگر بود. دست جنایتکارانی که سال‌ها در جبهه مقاومت توسط شیران میدان، قطع شده بود تا آرزوی تشکیل دولت مثال اسالمی در عراق و شام توسط داعش به گور برده شود، این بار دختران مظلوم افغانی را هدف قرار داد تا بیش از پیش ماهیت پلیدشان نمایان شود. حمله تروریستی به مدرسه دخترانه با حدود ۵۰ نفر شهید مظلومه را داعشیانی رقم زدند که مدعیان» عملیات آزادی «پس از ۲ دهه اشغال افغانستان تالش دارند با طالبانی که در دهه ۸۰ برای سرنگونی دولت مرکزی کمر همت بسته بود و اینک بیش از ۵۰۰۰ نفر از آن‌ها با آزادی از زندان عضو داعش شده و الَت - محمد۳۵ اند سخن از صلح به میان آورند. ْدعو إلی ال هسلمو، اما اینک در جمهوری اسالمی ایران، در ایام حساس انتخابات سال ۱۴۰۰ قرار داریم؛ انتخاباتی که نماد وحدت ملی ماست و موجب مباهات و ...

در این مجال اشاره به پیام نوروزی رهبر انقالب که در آن مقایسه‌ای بین آغازین سال دو قرن اخیر صورت گرفت حائز اهمیت است:» سال ۱۳۰۰ [ اشاره به کودتای ۱۲۹۹]آغاز دیکتاتوریِ وابستهی رضاخان بود که در واقع کودتای انگلیسی به وسیله و به دست رضاخان بود و در حقیقت حکمرانیِ وابسته و دیکتاتوری و انگلیسی در کشور بود؛ سال ۱۴۰۰ سال انتخابات است، یعنی حکمرانی مبتنی بر استقالل، بر آراء مردم، بر اتّکاء به نفْس و اعتماد به نفْس ملّی؛ این ورودِ امسال ما در این قرن]واجد یک تفاوت به این مهمّی با ورود در سال ۱۳۰۰ و ورود در قرن چهاردهم بوده است. رهبر انقالب ۱/۱/۱۴۰۰

بنابراین پیرو فرمایش معظم له، دو وجه برای انتخابات آتی قابل تصور است که عبارتند از: "ورود افراد تازه نفس و نوسازی در مدیریت اجرایی کشور" و نیز "اقتدار ملی" پس انتخاباتی پر شور و انتخابی اصلح در کنار حضور و مشارکت مردم، عامل موثر در اقتدار و قوت ملی به حساب می‌آید و البته شرایطی از جمله کفایت، ایمان، عدالت خواهی، اعتقاد به توان داخلی و جوانان از خصوصیات رئیس جمهور مطلوب عنوان شد که خود نقشه راهی است که این انتخاب را میسر می‌سازد.

حال در شرایط فعلی و در ایامی که دشمنان قسم خورده ایران اسالمی که در میدان واقعی نبرد از مردان میدان این مرز و بوم در هراسند و در پی خیال خام و واهی تفرقه و نفوذ برای مقابله با ملت ایران هستند» کانون مدارس اسالمی به عنوان مجموعه‌ای ارزشی و انقالبی همچون گذشته - اوال انزجار خود را از فجایع دشمنان اسالم و مسلمین در جهان بویژه در حادثه اخیر افغانستان فریاد می‌زند؛ ثانیا ضمن تبریک به جبهه مقاومت، حمایت خود را از مردم مظلوم منطقه و جهان خصوصا ملت مسلمان فلسطین اشغالی اعالم می‌نماید؛ در آخر این کانون رسالت خود را در راستای بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی) ره (و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری) حفظه اهلل ایفا خواهد کرد تا نظام مقدس تعلیم و تربیت نیز به نوبه خود قدمی شایسته در راستای تحقق اهداف جمهوری اسالمی ایران بردارد و در انتخاباتی با صالبت و انتخابی اصلح، برگه زرین دیگری را در کارنامه‌ی خود به یادگار بگذارد. ان شاءالله

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون مدارس اسلامی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی

منابع خبری امروز (پنجشنبه) اعلام کردند نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان یکی از اعضای نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش ایسنا، منابع اعلام کردند «عمر ابو الفول» از اعضای نیروهای مقاومت گردان‌های طولکرم در خودروی شخصی خود به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در ورودی اردوگاه «طولکرم» واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

براساس گزارش الجزیره، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای، این اقدام نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین را به شدت محکوم کردند.

در همین رابطه، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه خود اعلام کرد تعقیب نیروهای مقاومت در کرانه باختری توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به‌منزله یک اقدام ننگین و خیانت ملی و تنها در راستای خدمت‌رسانی به رژیم اشغالگر بوده است.

این جنبش در بیانیه خود خواستار وحدت و یکپارچگی تمامی ملت فلسطین در مقابله با اقدامات غیرقانونی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان و در برابر ابزارهای فتنه و هرج و مرج شد و بر لزوم وحدت تلاش‌ها برای مقابله با رژیم اشغالگر و جنایت‌های شهرک‌نشینان صهیونیست علیه اراضی و مقدسات فلسطین تاکید کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که این جنایت در راستای خوش خدمتی به دشمن صهیونیستی و نیز در راستای تحقق اهداف آن در تعقیب و نابودی مجاهدان فلسطینی رخ داده است. در این بیانیه همچنین آمده است تیراندازی مستقیم به سمت رزمنده گردان طولکرم نشان می‌دهد که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان، این رزمنده فلسطینی را عامدانه مورد هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • النجباء: مقاومت عراق بانک اهداف بزرگی دارد
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم