Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@00:14:41 GMT

حرکت بی‌ادبانه «کامالا هریس» جنجالی شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۸۶۱۰

حرکت بی‌ادبانه «کامالا هریس» جنجالی شد +فیلم

 ایسنا: به نقل از فاکس‌نیوز، هریس روز جمعه در حالی توسط دوربین شکار شد که دست راست خود را بلافاصله پس از دست دادن با "مون جائه-این"، رئیس‌جمهور کره جنوبی در کاخ سفید، با کت خود پاک کرد.

هریس بعدتر در توییتر نوشت، وی و مون در مورد کره شمالی، سلامت جهانی و "دلایل ریشه‌ای" مهاجرت به آمریکا از آمریکای مرکزی صحبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری کاربران شبکه‌های اجتماعی هریس را به بی‌ادبی در مقابل مون متهم کردند و برخی مدعی شدند یک رهبر جمهوری‌خواه برای چنین عملی، با انتقادات بسیار تندتری مواجه می‌شد.

یکی از کاربران نوشت: "آیا این معاون رئیس‌جمهور آمریکاست؟ این نه تنها بی‌احترامی است، اما اگر یک جمهوری‌خواه چنین کاری می‌کرد، "نژادپرستانه" هم تلقی می‌شد و مطمئناً همه اخبار را به خود اختصاص می‌داد... استانداردهای دوگانه کاملاً به نمایش درآمد. "

یکی از کاربران دیگر نوشت: "عجب! این واقعاً شرم‌آور است".

یکی دیگر از کاربران توییتر هم این‌طور اظهارنظر کرد که "آیا کره جنوبی دیگر متحد ما نیست؟ "

در همین حال کاربر دیگری نوشت: " نمیشه ویروس رو با شلوارت پاک کنی، علاوه بر این، کامالا به طور کامل واکسینه شده".

آداب اجتماعی معاون رئیس‌جمهور آمریکا در اواخر مه هم مورد سؤال قرار گرفت؛ زمانی که ناظران تیزبین رسانه متوجه شدند هریس هنگام بالا رفتن از پله‌ها برای سوار شدن به هواپیمای مخصوص خود (Air Force Two) به پرسنل نظامی آمریکا درود نگفته است.

حالا فاکس‌نیوز متوجه این شده که هریس در چند موقعیت دیگر هم سلام کردن را جا انداخته است.

چند هفته پس از مطرح شدن انتقادات، هریس ویدئویی را در توییتر پست کرد که سلام دادن وی قبل از سوار شدن در پروازی به کارولینای شمالی را نشان می‌داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: احوالپرسی کامالا هریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی منجم گفت: با حضور میدانی بخشدار مرکزی هریس و با تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر و راهداران خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس پس از پنج ساعت عملیات نفس‌گیر نجات پیدا کردند.

وی گفت:این خانواده از منطقه کوهستانی به جمعیت هلال‌احمر شهرستان هریس انتقال‌ یافتند و شب را مهمان جمعیت هلال‌احمر بودند.

منجم افزود:وجود دو کودک زیر شش سال در بین اعضای خانواده شرایط را پیچیده کرده و بر اضطراب عملیات افزوده بود.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی و ادامه دار بودن بارش‌ها و سخت شدن عبور از مسیر‌های کوهستانی از تمامی گردشگران ، کوهنوردان و طبیعت گردان تقاضا می‌شود که از صعود به ارتفاعات خودداری کرده و از اقامت در مسیل‌ها اجتناب نمایند و یا با رعایت تمام نکات ایمنی اقدام به این کار کنند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس/ طبیعت گردان مراقب باشند
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است