Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 پپ گواردیولا در یک گفت‌وگوی تصویری با فوتبالیست‌های سابق همچون آنتونیو کاسانو، دانیله آدانی و کریستین ویری، در تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: مسی خیلی قدرتمند است، قدرتمندترین. فراتر از کیفیتی که بازی او دارد، ذهنیت مسی فوق‌العاده است. در طول چهار سالی که من هدایت بارسا را برعهده داشتم، ما در تمرینات زیادی فوتبال بازی می‌کردیم و او حتی یک بار هم نباخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لئو ذهنیت رقابت‌طلبی دارد، ویژگی‌ای که تنها چهار یا پنج بازیکن در تاریخ داشته‌اند و این ویژگی متفاوتی است. همه ما می‌دانستیم که مسی بهترین است اما در کنار او 6 یا 7 بازیکن قدرتمند دیگر بودند و چند بازیکن هم بودند که بازی نمی‌کردند چون بازیکنان دیگر خیلی قدرتمند بودند.

سرمربی کنونی منچسترسیتی همچنین درباره بازیکنانی که با آنها در بارسا کار می‌کرد، اظهار داشت: آنها جانورهای رقابت‌طلبی بودند و چیزهای زیادی از آنها آموختم. آنها هر سه روز یکبار بازی می‌کردند و می‌خواستند به پیروزی برسند، آنها می‌خواستند از هم‌تیمی‌های خود بهتر باشند. خوش‌شانس بودم که بهترین بازیکنان تاریخ را داشتم و هفت یا هشت بازیکن که از آکادمی و در سن‌های مناسب 24، 25 و یا 26 سالگی در تیم بودند.

گواردیولا ادامه داد: سرخیو بوسکتس خیلی باهوش بود و همه چیز را درک می‌کرد. او قدرت فیزیکی بالایی نداشت اما بسیار باهوش بود. اگر می‌خواهید در بارسلونا 10 سال بمانید، باید قدرتمند باشید، در غیر این‌صورت جای‌تان را می‌‌گیرند. خاویر ماسچرانو هم یکی از بهترین هافبک‌های میانی دنیا بود.

پپ که این فصل منچسترسیتی را به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند، همچنین در تمجید از سرمربی آرژانتینی لیدزیونایتد گفت: بیلسا منحصربفرد است و کسی نمی‌تواند از او تقلید کند. فوتبال او منحصر به فرد، غیرقابل انتقال، لذت‌بخش، صادقانه، هجومی و دفاع با تمامی بازیکنان است. بیلسا یک هدیه برای فوتبال است

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!