Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@20:47:02 GMT

غلامپور و نادری در کمیته انضباطی بی دفاع بودند!

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۸۸۰۹

جلسه کمیته انضباطی دربی 95 بدون حضور هیچ نماینده حقوقی ای از باشگاه استقلال برگزار شد...

جلسه کمیته انضباطی دربی روز پنجشنبه برگزار شد و حالا با گذشت سه روز از این جلسه، مشخص شده باشگاه استقلال هیچ نماینده ای در این نشست انضباطی نداشت.

به گزارش طرفداری، بهزاد غلامپور و محمد نادری نفراتی بودند که از باشگاه استقلال در این جلسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه در حالی برگزار شد که هیچ نماینده حقوقی ای از باشگاه استقلال در این جلسه حضور نداشت و بازیکنان پرسپولیس به همراه وکیل باشگاه و نماینده حقوقی پرسپولیس در این جلسه حضور پیدا کردند.

سوالی که مطرح می شود این است که آیا باشگاه استقلال نماینده حقوقی ندارد؟ اگر استقلالی ها وکیل و نماینده حقوقی دارند چرا کسی همراه بازیکنان استقلال در جلسه ای به این مهمی شرکت نکرد؟

بهزاد غلامپور و محمد نادری در جلسه کمیته انضباطی روز پنجشنبه به تنهایی شرکت کردند. استقلال در قضایای پس از دربی در نقش یک تیم شاکی بود و در چند بخش از پرسپولیسی ها شکایت کرد ولی برای حضور در جلسه نهایی و صدور رای هیچ نماینده حقوقی و وکیلی از این باشگاه در کمیته انضباطی حضور نداشت. گفته می شود نماینده حقوقی و وکیل پرسپولیس در طوول جلسه به طور مداوم با مدیرعامل باشگاه، یحیی گلمحمدی و افشین پیروانی در تماس بودند ولی در طرف مقابل انگار نه انگار استقلالی ها هم جلسه انضباطی داشتند، نه کسی همراه غلامپور و محمد نادری بود و نه وکیل یا نماینده حقوقی به خاطر آنها تماس گرفت.

 

 

 

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ اگر مجتبی محرمی الان بازی می کرد، 20 میلیاردی بود! سید جلال حسینی: فقط می‌ خواهیم هواداران احساس تبعیض نکنند موزیک ویدیو ناصر حجازی با صدای رضا یزدانی / اختصاصی طرفداری شادی هواداران اتلتیکو مادرید در خیابان ها پس از قهرمانی این تیم در لالیگا / عکس هدیه ویژه روبرت لواندوفسکی به همسر گرد مولر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال نماینده حقوقی کمیته انضباطی هیچ نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور