Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مختاری، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: حماسه سوم خرداد فتح الفتوح انقلاب اسلامی و نقطه عطف دفاع مقدس است.

او افزود: به همین مناسبت به صورت مجازی و حصوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برنامه‌های مختلفی در این شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری بیان کرد: حماسه سوم خرداد یکی از حماسه‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که هرساله باید به آن پرداخت وبه راحتی نمی‌توان ازآن عبورکرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوندگفت: سوم خردادسال ۱۳۶۱ یکی ازبارزترین جلوه‌های نصرت الهی و یکی ازمهمترین روز‌های انقلاب اسلامی است که در سوم خرداد ۱۳۶۱ مردم و رزمندگان، نصرت الهی را دیدند و به عنوان یک روز زیبا در انقلاب اسلامی در اذهان ماند.

او با اشاره به اینکه درتقویم جمهوری اسلامی ایران سوم خرداد روز مقاومت ایثار وپیروزی نامگذاری شده است، بیان داشت: خرمشهری که در آبان ماه سال ۱۳۵۹ به اسارت رژیم بعث عراق در آمد، پس از ۳۵ روز مقاومت طی عملیات الی بیت المقدس و به فرماندهی سردار شهید علی صیاد شیرازی آزاد شد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: آزاد سازی خرمشهر یکی از عنایات خداوند متعال بود که با اعتقاد و ایمان قلبی فرزندان ایران اسلامی صورت گرفت.

او ابراز داشت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در دفاع مقدس و همچنین آغاز شکست‌های پی در پی ارتش عراق و پایانی بر توهم و شکست و اشغال و نابودی دشمنان جمهوری اسلامی بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: اگر ملت ایران بعد از ۴۲ سال در برابر دشمنان، جنگ‌های سخت و نیمه سخت و نرم و تحریم‌های ظالمانه ایستادگی و مقاومت کردند، تجربه‌ای هستند که ریشه در فتح خرمشهر دارند که با فرمول مقاومت و ایسنادگی و بصیرت و اطاعت از امامین انقلاب قله‌های بزرگ را فتح کرده و می‌کنند.

سرهنگ مختاری در ادامه با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات که فتح خرمشهر دیگری در راه است؛ گفت: فتح خرمشهر‌ها در پیش است و یکی از این فتح‌ها انتخابات پیش رو است و تشکیل یک دولت مومن و انقلابی که یکی از مطالبه‌های مقام معظم رهبری است.

مختاری گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی خواهد افزود و پایانی بر یاوه گویی‌های استکبار و شیطنت‌های دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود.

او خطاب به رسانه‌ها گفت:دشمنان انقلاب اسلامی نمیخواهند که مشارکت حداکثری صورت بگیرد و در فضای مجازی در حال تخریب و یاوه گویی هستند، بر همین اساس نیاز است رسانه‌ها به این قضیه ورود پیدا کنند و از مردم بخواهند که باحضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای پایانی بر یاوه گویی دشمنان باشند و فتح خرمشهری دیگر داشته باشند.

فضا سازی ۱۷۰ پایگاه مقاومت بسیج و ادارات متناسب با این ایام، اطلاع رسانی این مناسبت در ۱۴۰ کانال در شبکه‌های اجتماعی و مجازی شهرستان، غبار روبی و عطر افشانی در گلزار شهدای ۱۰۰ روستای شهرستان، رژه خودرویی، راوی گویی و خاطره‌گویی با برگزاری ۱۰۰ نشست در سطح پایگاه مقاومت بسیج، سرکشی از ۳۵خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی عصری با شهدا و عصر شعر از جمله مهمترین برنامه‌های سپاه ناحیه نهاوند در سوم خرداد است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فتح خرمشهر سوم خرداد سپاه ناحیه نهاوند انقلاب اسلامی فرمانده سپاه فتح خرمشهر سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام بیگدلی به نقش و تأثیر شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: آثار این شهید گرانقدر امروز هم پاسخگوی نیاز‌های معرفتی است و بهره گیری از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، گام نهادن و طی مسیر درست را تضمین می‌کند.


وی ادامه داد: سپاه پاسداران در عین اینکه یک مجموعه نظامی است یک مجموعه عقیدتی و مذهبی نیز هست و نمی‌تواند از عقیده و اعتقاد الهی و قرآنی جدا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان افزود: وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای تامین و ترویج معارف انقلابی و روحیه جهادی، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی، پاسداری از انقلاب و ارتقای عمل مکتبی است.


وی به اقدامات و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته در حوزه سیاسی نزدیک به ۲۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شد و ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج در استان حضور یافتند.


حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه به هیچ جریانی وابستگی ندارد و اجازه بهره برداری از این مجموعه را هم به گروه‌ها نمی‌دهد، گفت: سپاه به نهاد‌های مختلف در جهت حرکت در مسیر انقلاب و نظام کمک می‌کند و در کنار آنها حضور می‌یابد.


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله این برنامه هاست.


هشت تا ۱۴ اردیبهشت به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود