Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بی بی سی، در پی سقوط یک عدد تله کابین در نزدیکی دریاچه «ماجیوره» در شمال ایتالیا، دست کم ۸ نفر جان خود را از دست دادند. این در حالی است که برخی منابع همچون دیلی بیست، شمار جان باختگان را ۹ نفر اعلام کرده اند.

بر اساس اعلام سرویس خدمات اضطراری محلی ایتالیا، این حادثه در بخش سرویس حمل و نقل مسافران از کومونه تفرجگاهی «استرسا» در منطقه «پیمونت» به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این حادثه، سرویس اضطراری بالگرد و امداد کوه‌های آلپ در محل حادثه حاضر شد. رسانه‌های ایتالیا اعلام کرده اند دو کودک از محله حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. تصویر منتشر شده از حادثه در شبکه‌های اجتماعی، لاشه این تله کابین را در حالی که در منطقه‌ای جنگلی افتاده، نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، این تله کابین مدت ۲۰ دقیقه به طور معمول طول می‌کشد تا مسافران را به ۱۴۹۱ متری (۴۹۰۰ فوتی) بالاتر از سطح دریا به کوه «موتارون» در رشته کوه‌های آلپ غربی در شمال غربی ایتالیا برساند.

دریاچه ماجیوره، دومین دریاچه بزرگ در ایتالیاست که در بخش جنوبی رشته کوه‌های آلپ قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تله کابین رشته کوه های آلپ منطقه جنگی تله کابین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)