Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای 22 عنوان برنامه فرهنگی همزمان با حماسه آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه این روز یکی از پرافتخارترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی است که اذهان مردم بر جا مانده است افزود: عظمت آزادی خرمشهر به واسطه اینکه فتح‌الفتوح انقلاب است و سرآغازی بر شکست‌های پیاپی دشمن بعثی در دوران جنگ بود همواره باید گرامی داشته شود و در اذهان زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر پایانی بر توهم حمله به ایران از سوی دشمنان به حساب می‌آید افزود: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنان از مهمترین وظایف نیروهای انقلابی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه در راستای گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر از سوی سپاه ناحیه نهاوند ۲۲ عنوان برنامه طراحی شده که تا پایان هفته اجرا خواهد شد گفت: فضاسازی حوزه‌های مقاومت به تعداد ۱۷۰ نقطه در شهرستان از جمله این برنامه‌هاست.

وی گرامیداشت سوم خرداد در بیش از ۱۴۰ کانال مجازی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این روز اعلام کرد و افزود: رژه خودرویی و موتوری سپاه با مشارکت نیروی انتظامی شهرستان، اجرای برنامه روایتگری در ۵۰ پایگاه مقاومت، عطر فشانی مرقد شهدا در ۱۰۰ گلزار روستایی و شهری، سرکشی از خانواده‌های شهدا، دیدار با رزمندگان حاضر در عملیات الی بیت‌المقدس، عصری با شهدا و شب پرستاره از دیگر برنامه‌های عمده است که در این شهرستان اجرا می‌شود.

مختاری از برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی برای بسیجیان خبر داد و افزود: با توجه به مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر روشنگری در عرصه انتخابات از هفته جاری تا ۲۸ خردادماه نشست‌های بصیرتی و روشنگری و ۱۰۰ برنامه بصیرتی برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب با عنوان اینکه پس از فتح خرمشهر، فتح خرمشهرهای دیگری در پیش است گفت: یکی از مباحثی که شاید به اندازه فتح خرمشهر مهم باشد بحث انتخابات است که در این زمینه همه باید تلاش کنند زمینه مشارکت حداکثری با انتخاب اصلح فراهم شود تا شاهد فتح الفتوح دیگری در تاریخ انقلاب باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه نهاوند سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر حماسه آزادسازی خرمشهر فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد