Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@05:07:29 GMT

آدم ربایی یک باند سه نفره در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۹۲۶۹

آدم ربایی یک باند سه نفره در اصفهان

اعضای یک باند آدم ربایی که فردی ۵۵ ساله را ربوده بودند در کمتر از ۲ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: پس از اعلام یک مورد آدم ربایی در شهرستان "کاشان" بلافاصله گروهی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این فرماندهی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۵۵ ساله توسط ۳ نفر با تهدید سلاح سرد و به وسیله یک سواری پراید ربوده شده است.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با اقدامات تخصصی انجام شده مشخص شد این افراد در محور "کاشان-نطنز" در حال تردد هستند که با همکاری مأموران شهرستان نطنز خودروی آنها شناسایی و متوقف شد.

 

وی اظهار کرد: در این خصوص ۳ آدم ربا که ۲ نفر از آنها مرد و دیگری زن بود دستگیر و انگیزه خود را نیز اختلاف با فرد ربوده شده اعلام کردند.

 

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده بازگشت، تصریح کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان  مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آدم ربایی اصفهان پلیس آگاهی خانواده نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۶۷ راس دام در استان شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این رابطه شش دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ راس دام کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان