Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از شرکت‌های بریتانیایی، اسپری به بازار عرضه کرده که در آن از نانومواد آب‌گریز استفاده شده است، این اسپری باعث درخشندگی بهتر دوچرخه شده و خاک‌گرفتگی آن را به حداقل می‌رساند.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) اعلام کرده است که همکاری جدیدی با یکی از شرکت‌های برجسته در بازار دوچرخه به نام ترو تنشن (Tru-Tension) را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همکاری مشترک منجر به تولید و عرضه اسپری جدیدی شده است که با فناوری نانوپلاکت‌های گرافنی شرکت اپلاید گرافن متریالز تقویت شده‌ است.

ترو تنشن یک شرکت بریتانیایی بوده که برای علاقه‌مندان به دوچرخه سواری، طیف وسیعی از محصولات از ابزار‌ها و محصولات تمیز کاری تا روان‌کننده‌ها و لوازم جانبی برای مسابقات دوچرخه سواری را طراحی و تولید می‌کند. ترو تنشن به دنبال یک برنامه تحقیقات داخلی و آزمایش‌هایی که ترو تنشن در داخل شرکت خود انجام داده است، این شرکت مدعی است که فرمولاسیون جدیدی برای نوعی اسپری با فناوری پلاکت گرافنی Genable® ارائه کرده است.

با سرمایه‌گذاری موفقیت‌آمیز ترو تنشن در سال ۲۰۱۸ این شرکت جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده و دامنه خدمات و محصولات خود را برای نگهداری دوچرخه گسترش داده است. ترو تنشن پیشنهاد می‌کند که اسپری بر پایه گرافن براقیت عالی و بی‌نظیری را ارائه می‌دهد و این اسپری به‌عنوان یک لایه محافظ برای براق شدن رنگ عمل می‌کند. اسپری نانویی همچنین پوشش آبگریز روی سطح دوچرخه ایجاد کرده که باعث کاهش آلودگی می‌شود و تمیز کردن دوچرخه را آسان‌تر می‌کند.

این نانومحصول نگهدارنده دوچرخه نقطه عطفی دیگر برای هر دو شرکت در تولید محصولات مبتنی بر نانوپلاکت گرافنی به بازار است. این محصول در حال حاضر به‌صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

اپلاید گرافن متریالز با همکاری پیشگامان صنعت مانند ترو تنشن همچنان مزایای گرافن در کاربرد‌های صنعتی را به مشتریان خود معرفی می‌کند. این محصول جدید، نمونه دیگری از چگونگی استفاده از فناوری منحصر به فرد نانوپلاکت‌های گرافنی است که می‌تواند محصولات مشتریان را متحول کند و به تولیدکنندگان کمک کند تا در بازار مراقبت از اتومبیل و دوچرخه برجسته شوند.

آدریان پاتس، مدیر ارشد اجرایی اپلاید گرافن متریالز گفت: «خوشحالم که می‌بینم محصول دیگری با استفاده از نانوپلاکت‌های گرافن اپلاید گرافن متریالز به بازار عرضه می‌شود. محصولات گرافن ما عملکرد استثنایی را در طیف گسترده‌ای از کاربرد‌ها نشان داده‌اند که به لطف تمرکز ما در ارائه این نانومواد در قالبی که پذیرش آن‌ها را در کاربرد‌های عملی آسان می‌کند، امکان‌پذیر شده‌ است. توسعه روابط ما با ترو تنشن هیجان‌انگیز است و من مشتاقانه منتظر دیدن نتایج تجاری عرضه محصولات پیشرفته فعلی و آینده آن‌ها هستم.»

گریس فراپل، بنیانگذار ترو تنشن می‌گوید: «همکاری با تیم اپلاید گرافن متریالز برای تولید این نانومحصول ویژه نگهداری دوچرخه برای ما بسیار عالی بوده است. فرمولاسیون بی‌نظیر و عملکرد آبگریزی گرافن، درخشندگی در دوچرخه ایجاد می‌کند که باعث کاهش تجمع خاک می‌شود. این نانومحصول یک نگهدارنده دوچرخه پیشرو در جهان است. علاوه‌ بر این، ما می‌توانیم محصولات برجسته‌ای به بازار برای حفظ موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌ها عرضه کنیم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دوچرخه سواری فناوری نانو اپلاید گرافن متریالز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در ایران ۱۷۰ هزار هکتار بافت فرسوده، حاشیه‌ای و تاریخی و بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان وجود دارد و اگر جریان نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده کشور شتاب نگیرد، شاهد تکرار فاجعه‌ای مانند بم خواهیم بود.

به گزارش تسنیم،‌ محمد آئینی ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز ملی شوراهای اسلامی که در سالن شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه مردم در بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی حق حیات دارند و جان آن‌ها در خطر است، گفت: در ایران ۱۷۰ هزار هکتار بافت فرسوده، حاشیه‌ای و تاریخی و بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان وجود دارد.

وی با بیان اینکه شوراها باید زبان گویای مردم باشند، افزود: در صورتی‌که جریان نوسازی مسکن در بافت‌های ناکارآمد و فرسوده کشور شتاب نگیرد، شاهد تکرار فاجعه‌ای مانند بم خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برخی از حقوق مردم ساکن در بافت‌های فرسوده، خاطرنشان کرد: این شهروندان در وهله اول حق حیات دارند، باید حقوق آنان به رسمیت شناخته شده و به منظور نوسازی واحدهای مسکونی در سکونتگاه‌های غیررسمی، موانع صدور اسناد مالکیت به منظور فراهم شدن امکان دریافت تسهیلات برطرف شود.

آئینی با اشاره به نهضت سنددار کردن اراضی در سکونتگاه‌های غیررسمی، تصریح کرد: بهره‌مندی از امکانات شهری در حد متوسط محلات برخوردار شهری و فراهم کردن زیرساخت‌های خدمات آموزشی، فرهنگی، ورزشی، درمانی، بهداشتی اهمیت دارد.

وی با اشاره به بیش از ۶۰ درصد معابر در بافت‌های فرسوده شهری، خاکی هستند، ابراز امیدواری کرد: با همکاری وزارت راه و شهرسازی و تخصیص قیر، طی مدت باقیمانده از دولت، هیچ معبر خاکی در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند متناسب با پراکنش جمعیت در این مناطق، خدمات و زیرساخت‌های لازم را تأمین کنند.

وی حق اشتغال را از دیگر حقوق ساکنان مناطق بافت فرسوده شهری برشمرد و گفت: باید با ارائه آموزش‌های شغلی، زمینه اشتغال‌زایی برای ساکنان این مناطق فراهم شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پایان با تأکید بر ارائه تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در مناطق فرسوده و ناکارآمد شهری خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات و امکانات و حمایت‌های نهضت ملی مسکن، حق تغییر کاربری طبقات همکف و صدور پروانه ساخت‌وساز برای واحدهای مسکونی با هر متراژ زمین، از اهرم‌های تشویقی دولت در بافت فرسوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟