Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نزاجا در راستای اجرایی کردن رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا یک نیروی همدل و هم‌افزا در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه ارتقای آمادگی رزمی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از مدیران برتر و پنجمین جشنواره اجرایی کردن منویات فرمانده معظم کل قوا در نزاجا، اظهار کرد: اصول فرماندهی در نیروی زمینی بر سه اصل ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری بنا شده است، ولایت‌مداری یعنی ما در نیروی زمینی ارتش تمام طرح‌ها و برنامه‌ها را در راستای مطالبات و مبنای منویات مقام معظم رهبری انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اشراف از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها و بخشی از منویات، ولی امر مسلمین جهان است. باید همانند فروع دین به این مولفه مهم در نیروی زمینی ارتش نگاه ویژه داشت.

فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه مدیران باید به این موضوع که امروز مورد تقدیر و تجلیل واقع شده‌اند، قانع نباشند، گفت: قطعاً از امروز مسئولیت شما در حوزه فعالیت‌ها افزایش می‌یابد و باید تلاش بیشتری را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سطح نیروی زمینی ارتش داشته باشید و همچنین تجربیات خود را در اختیار جوانان و زیر مجموعه خود قرار دهید.

امیر حیدری با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار دارد، تأکید کرد: امروز به جهت تلاش‌های بی‌نظیر تمامی فرماندهان و کارکنان، نیروی زمینی ارتش هم‌اکنون یک نیروی همدل و هم‌افزا در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه در تحقق امنیت و توان رزمی و آمادگی دفاعی است.

بنا بر این گزارش، ارتقای تحرک و کارآمدی یکان‌ها برابر با نیاز عملیاتی روز، از مؤلفه‌های مهم حکم فرماندهی معظم کل قوا در انتصاب فرمانده نیروی زمینی ارتش بوده است؛ به همین منظور نیروی زمینی ارتش در راستای اجرایی کردن منویات معظم‌له، تمامی فرمایشات ایشان را در حوزه رشد و شکوفایی این نیرو به‌صورت کتابچه‌ای تحت عنوان «بازطراحی نزاجا» تدوین کرده است که هر ماهه عملکرد فرماندهان، معاونان، مدیران و کارکنان نزاجا توسط دفتر پیگیری ویژه فرمانده نیروی زمینی ارتش در قالب جشنواره اجرایی کردن رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا در ستاد نزاجا برگزار و عملکرد‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش فرمانده نیروی زمینی ارتش نیروی زمینی ارتش اجرایی کردن معظم کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم