Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:51:52 GMT

همچنان خرمشهر‌ها در پیش است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۹۷۳۳

همچنان خرمشهر‌ها در پیش است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سپاه ثارالله به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادرکرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُّبِینًا

چه دلنشین است سخن از "فتح" گفتن و تو آن حقیقتی هستی که نتوان از فتح جدایت تصور نمودن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تو خرمشهری و خاک غیرت و استقامت.

آری حماسه سوم خرداد تجلی ربانی رهروان نور است، یادآور حماسه آفرینی ۶۰۰۰ لاله به خون غلطیده عملیات الی بیت المقدس. سهم دیار کریمان از این حماسه بزرگ ۳۰۰۰ کویر زاده دریا دلی است که از این میان رد خون ۲۰۷ سروقامت لشکر ۴۱ ثارالله بر ریگ ریگِ خاک تفتیده زمین خرمشهر دیده می‌شود. بزرگمردان دلیری همچون سرداران شهیدناصرفولادی دانشجوی نخبه حمیدایرانمنش و محمد افغانی؛ و در میان آنان، نام فرمانده جاوید وموفق جهان اسلام، مرد میدان حاج قاسم عزیزمان، چون ستاره‌ای روشن می درخشد. همو که با اندیشه‌ای پویا، عزمی راسخ و قلبی آکنده از عشق و ایمان به خدا، همواره در خدمت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و حافظ حریم ولایت و منافع ملی و پشتوانه‌ای قوی برای عرصه دیپلماسی و این گونه است که حاکمیت الهی در دل و جان بندگان مخلص خدا در سایه ولایت فقیه به تمام معنا تجلی می‌یابد.

گویی انعکاس عملیات " الی بیت المقدس" است که با گام‌های استوار حاج قاسم از خوزستان ایران تا سوریه و یمن و عراق شنیده می‌شود و در فرودگاه بغداد به اوج طنین جهانی خود می‌رسد و نوید فتحی دیگر می دهد.

و امروز این ماییم که بند پوتین محکم کرده ایم و پیشاپیشمان حاج قاسم عزیز است و افقی نزدیک دست بنام "فتح قدس" چراکه عملیات "الی بیت المقدس" همچنان ادامه دارد و این مهم مردان میدانی می‌طلبد از جنس سلیمانی.

در این چند روز گذشته شاهدبودیم که گنبد‌های آهنین هم، چون چشم‌های عین الاسدش می‌ترکد و حباب‌های بازی کودکانه را تداعی می‌کند. آن ایامی که بخش بزرگی از جهان کمر به نابودی من وتو بسته بود، نمی‌دانست که ما درس آموخته مکتب امام حسینیم و جز عزت و سربلندی در قاموس حیاتمان نمی‌گنجد. ما جرعه‌های کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا را از جام مقاومت تو در کام ریخته ایم و از همان روز نخست زمزمه کرده ایم " راه قدس از کربلا می‌گذرد"

و اینک به روزی می‌اندیشیم که خبر فتح "خرم" شهری دیگر را به جهانیان مخابره کنیم واین است مطلب و مقصود بزرگمان که در هیچ شرایطی دست از آرمانمان بر نخواهیم داشت و قبل از آن که دیگران با بال‌های خویش به قله‌ی "قاف " آرزوهایشان برسند با همین پا‌های تاول زده و گام‌های غیرت و استقامت به قدس رسیده ایم و انشاء الله در آنجا نماز عشق خواهیم خواند. واین پایان ماجرا نیست چرا که هنوز در جنگ نظامی، اقتصادی وفرهنگی همچنان:

خرمشهر‌ها در پیش است...

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ کودکان همچنان در بانک اهداف بمباران‌های غزه

با نگاهی به اخبار جدید از کشته شدگان در تازه ترین بمباران غزه باز هم به اسامی کودکان برمی خوریم.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • فیلم/ کودکان همچنان در بانک اهداف بمباران‌های غزه
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)