Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای فراکسیون توسعه متوازن کشور در مجلس شورای اسلامی در نشست عصر امروز خود ایجاد یک نگاه منصفانه و عادلانه به توسعه کشور در مجلس و دولت را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، اعضای فراکسیون توسعه متوازن کشور در مجلس شورای اسلامی در نشست عصر امروز (یکشنبه 2 خرداد) ایجاد یک نگاه منصفانه و عادلانه به توسعه کشور در مجلس و دولت را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، در این نشست درباره این مسایل تبادل نظر و مقرر شد، کمیته‌های ذیل فراکسیون توسعه متوازن کشور تشکیل شود و این محورها را به صورت جدی دنبال کند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس کشور در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • ایجاد استان تهران شرقی و غربی به منظور اداره بهتر انجام می شود
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند