Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:21:27 GMT

احترام به شورای نگهبان وظیفه قانونی و شرعی است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۰۰۱۰

احترام به شورای نگهبان وظیفه قانونی و شرعی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری عصر یک شنبه در نشست بصیرتی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات بستری برای وحدت در کشور است لذا باید از فعالیت‌هایی که منجر به تفرقه است پرهیز کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به لزوم رعایت اخلاق در مباحث انتخاباتی، گفت: جریان‌های سیاسی از تهمت زدن پرهیز کنند زیرا مشارکت حداکثری صرفاً با وحدت صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تخریب نامزدهای انتخاباتی توسط دیگر نامزدها مورد رضایت و اقبال مردم نیست لذا باید از این رفتارها پرهیز کرد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: شورای نگهبان مرجع تأیید صلاحیت‌ها است و رد صلاحیت بر مبنای اصول و قانون انجام می‌شود لذا نباید با جریان سازی سیاسی، فضای انتخابات مسموم شود.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: همه ما از لحاظ شرعی و قانونی باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذاریم و از رئیس جمهوری منتخب حمایت کنیم.

وی افزود: دوام نظام جمهوری اسلامی و پایداری ارزش‌هایی که با تلاش بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایجاد شد، با مشارکت حداکثری در انتخابات حفظ خواهد شد و باید این مهم برای مردم ترسیم شود.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: نامزدهای انتخابات شورای شهر باید در زمان مقرر تبلیغ کنند تا مردم به بهترین برنامه‌ها رأی دهند.

کد خبر 5218882

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا نوری انتخابات 1400 شورای نگهبان امام جمعه بجنورد انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر فلسطین جنبش ازما آمار کرونا اردبیل واکسن کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات شورای شهر و روستا زلزله عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  وبدا، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت:  به دستور رئیس جمهوری در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، همه ی دستگاه های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت 2 ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

محمد اسماعیل مطلق گفت: امنیت غذایی و غذای سالم در اولویت برنامه های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!