Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح رویکرد توانمندسازی محلات و مناطق حاشیه‌ای گفت: آموزش و ارتقای مهارت‌های عملی می‌تواند بستر مناسبی برای افزایش اشتغال و کارآفرینی در محلات فراهم سازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی آقا محمدی در نشست امروز - یکشنبه - تحول محلات کشور که با حضور دستگاه‌های ذی ربط در محل وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه پیشران تحول و پیشرفت معنادار در محلات و حوزه‌های حاشیه نشینی شهرهای کشور، تقویت مردم و آموزش عمومی است، گفت: باید ساکنان محلات را با آموزش های لازم به سمت کار و اشتغال آفرینی سوق دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 آقا محمدی با اشاره به ضرورت هماهنگی و همکاری مابین دستگاه‌های ذی‌ربط در ساماندهی امور محلات کشور و ایجاد دفاتر تسهیل‌گری گفت: دفاتر تسهیلگری یکی از ظرفیت های تحول محلات کشور محسوب می‌شوند و از این ظرفیت باید به شکل مناسب و کارا بهره برد.

وی گفت: یکی از چالش‌ها در موضوع محلات و حاشیه‌نشینی شهرها، موضوع مهم تقسیمات کشوری است و در این خصوص باید با در نظر گرفتن جمیع جهات اعم از اقتصادی و فرهنگی تصمیم گیری شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: شهرسازی و تبدیل روستاهای بزرگ به شهرها  ظرفیت حاشیه نشینی را به همراه دارد و برای همین باید نهایت دقت و حساسیت در این حوزه به خرج داده شود.

آقا محمدی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های موجود در محلات حاشیه و بافت فرسوده، مساله اعتیاد است، گفت: باید به این معضل به عنوان یک بیماری مهم اجتماعی توجه کرد. تجربه نشان داده که جمع کردن محل معتادان در عمل باعث کوچ آنها به مکانی دیگر و انباشت بیشتر مشکلات شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه می‌توان با تاسیس مکان‌هایی مشخص از پراکندگی این معضل جلوگیری کرد، گفت: برای همین ضرورت دارد در کشور به سمت استفاده از ابزارهای نرم و فرهنگی در حل چالش اعتیاد حرکت کنیم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی آقامحمدی آقامحمدی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول