Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:43:19 GMT

ششمین شهردار فردیس هم برکنار شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۰۱۵۳

ششمین شهردار فردیس هم برکنار شد

مجتبی قاسمی، رییس شورای شهر فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: موضوع احراز سکونت مصطفی سعیدی سیرایی شهردار فردیس طبق بند «د» تبصره ۴ ماده ۸۰ قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران بررسی و با اکثریت آرا عدم احراز سکونت  شهردار  فردیس مصوب شد.

وی افزود: مصوبه شورا برای بررسی در کمیته تطبیق به فرمانداری ارسال شد که در صورت تشکیل جلسه کمیته تطبیق و تایید این مصوبه، در اسرع وقت و حداکثر تا ظهر فردا، با نظر شورا  سرپرست شهرداری فردیس انتخاب و معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای فردیس یادآور شد: موضوع احراز سکونت شهر  از اختیارات قانون شورای اسلامی شهر است  و شورا از این اختیار قانونی خود استفاده کرده است.

وی یادآور شد: شهردار فردیس در صحن شورا به صراحت گفته که اشتغال و تحصیل  همسر و فرزندانش در فردیس نیست.

قاسمی در نشست گذشته شورا گفت که در نامه استعلام ناجا آمده  است که در  خانه ای که به عنوان محل سکونت شهردار فردیس معرفی شده، مادر مصطفی سعیدی سیراییشهردار فردیس ساکن است  و شهردار  فقط به آنجا تردد دارد و در آن ساکن نیست.

گفتنی است از ابتدای استقلال مدیریت شهری  فردیس از کرج مصطفی سعیدی سیرایی ششمین شهرداری است که بر مسند مدیریت این شهر تکیه زده بود .

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتبی قاسمی رییس شورای شهر کرج شهردار فردیس استیضاح شهردار فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ رئیس شورای شهر چهاردانگه با اشاره به بلاتکیلفی این شهر و نداشتنِ شهردار گفت: شورای شهر چهاردانگه پس از قطعی شدنِ حکم قضاییِ شهرداِر قبلی، برای انتخاب شهردار جدید، اقدام خواهد کرد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد