Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پایان آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی در بخش نابینایان‌ و کم بینایان، نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو با حضور  ۸ ورزشکار نابینا و کم بینا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد و با بررسی رکوردهای به دست آمده توسط فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک،  ۵ ورزشکار برای اعزام به توکیو نهایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در فهرست اعلام شده علی پیروج در پرتاب نیزه با ثبت رکورد ۶۵/۴۲ متر، سامان پاکباز پرتاب وزنه با رکورد ۱۶/۲۵ متر، علی نجیمی دونده ۴۰۰ متر با رکورد ۴۹/۵۸ ثانیه و امید ظریف دونده ۴۰۰ متر با رکورد ۴۹/۸۲ ثانیه به عنوان نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو معرفی شدند.

 

هم‌چنین برای مشخص شدن آخرین دوومیدانی کار نابینا و کم بینای اعزامی به پارالمپیک قرار است بین مهدی اولاد و نورمحمد آرخی در پرتاب وزنه اواخر خرداد توسط کمیته ملی پارالمپیک رکوردگیری صورت بگیرد، هر ورزشکاری که بتواند رکورد اول تا سوم جهان یا رکورد اول آسیا را به ثبت برساند، مسافر توکیو خواهد شد.

دو و میدانی فدراسیون دوومیدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی نوجوانان (جام صفوی) روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی شهرستان اردبیل به پایان رسید که ملی‌پوشان خوزستانی به ۴ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز رسیدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم آرمین شمسی پور، در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی یگائی، در وزن ۸۰ کیلوکرم عمادرضا محسن نژاد و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی صاحب مدال طلا شدند و در وزن ۵۱ کیلوگرم کیارش احمدی نشان نقره را ازآن خود کرد.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی حسینوند، در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدمهدی آمون، در وزن ۷۱ کیلوگرم پوریا حسن زاده، در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرارسلان محمدی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم یزدان دل روز به نشان برنز دست پیدا کردند. در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز امیرمحمد حاجی وند به مقام پنجم رسید.

دیگر خبرها

  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است