Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:27:21 GMT

افزایش قیمت برق به دنبال حذف قبوض کاغذی صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۰۱۹۴

افزایش قیمت برق به دنبال حذف قبوض کاغذی صحت ندارد

علیرضا یاسینی در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش قیمت مصرف به دنبال حذف قبوض کاغذی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در این شهرستان، اظهار کرد: طرح حذف قبوض کاغذی برق از ابتدای سال ۹۸ به صورت سراسری در تمام کشور به اجرا گذاشته شده و هیچ گونه تغییری در نحوه محاسبات قیمت برق رخ نداده است.

وی افزود: آبونماه مشترکین براساس مبلغ صورت حساب و تعداد روزهای دوره قرائت و محاسبه می شود و کاهش یا افزایش طول قرائت، اثری در افزایش بهای مصرفی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره برق مهریز گفت: صورت حساب برق مصرفی مشترکین از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مشترکین که در شرکت‌های توزیع نیروی برق ثبت شده است ارسال می شود.

یاسینی تصریح کرد: مشترکین برق مهریز می‌توانند به منظور مشاهده قبض برق خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت‌های توزیع برق و  اپیلکیشن برق من ضمن مشاهده قبوض ماهای گذشته و حال به دیگر اطلاعات از جمله؛ نمودار مصرف برق، برق امید و دسترسی مستقیم به خاموشی ها  به راحتی داشته باشند.

وی به خدمات اداره برق در پی شیوع ویروس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: این اداره خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارائه داده شده است جمله قرائت قبوض برق با کمک مشترکان و بدون حضور مأمور انجام می شود.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

کلیدواژه: افزایش قیمت برق مصرف مهریز قبوض کاغذی علیرضا یاسینی خبرگزاری فارس استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»

رادیو صبا با برنامه‌ای جدید تحت عنوان «دخل و خرج» با موضوع مدیریت مالی بهتر مخاطبانش را همراه می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دخل و خرج» عنوان یکی از برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی است که در فضایی متفاوت مخاطبان را دعوت به مدیریت مالی می‌کند.

امیر اکبری، تهیه‌کننده و مجری این برنامه در توضیح «دخل و خرج» خاطرنشان کرد: امروزه با افزایش تورم و تغییر شرایط اقتصادی به خصوص افزایش هزینه‌های اقتصادی نمی‌توانیم براساس آنچه خواسته‌ ما هست و مد نظر داریم، خرج کنیم به همین دلیل ممکن است با مسائل مالی مواجه شویم که برای برطرف کردنشان نیاز داریم روش‌های مدیریت هزینه زندگی را بشناسیم.

وی ادامه داد: پول، عامل مهمی است که می‌تواند در خوشبخت بودن یا نبودن انسان‌ها موثر باشد و همه افراد به دنبال افزایش پول خود هستند تا بتوانند کارهایی را که دلشان می‌خواهد، انجام بدهند تا در نهایت احساس رضایت و خوشبختی کنند. ما در این برنامه به دنبال این نیستیم که به مردم بگوییم خرج نکنید و پس‌انداز کنید، این برنامه راهکارهای ساده‌ای برای ترک عادت‌های بد اقتصادی ارائه می‌کند تا با درآمدی که داریم زندگی خوبی داشته باشیم.

این برنامه‌ساز یادآور شد: در این برنامه مردم را به مشارکت‌های اقتصادی دعوت می‌کنیم و به آنها راهکارهایی پیشنهاد می‌کنیم تا با سرمایه‌های اندکی که دارند کسب و کار راه بیندازند و به دنبال کسب درآمد باشند.

به گزارش ایسنا، «دخل و خرج» در هر قسمت یک موضوع اقتصادی را بیان می‌کند و از نگاه‌های متفاوت به نقد و بررسی آن می‌پردازد و در پایان نظر کارشناسان اقتصادی و روانشناسی را پخش می‌کند.

«دخل و خرج» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تهیه‌کنندگی و اجرای امیر اکبری از رادیوصبا پخش می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه