Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@16:50:14 GMT

دلیل غیبت رشید مظاهری در سفر به آبادان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۰۲۴۶

دلیل غیبت رشید مظاهری در سفر به آبادان مشخص شد

رشید مظاهری به بازی مقابل صنعت نفت آبادان نمی رسد

باشگاه استقلال امروز اعلام کرد 4 بازیکن تیم را در بازی نفت آبادان همراهی نمی کنند.

به گزارش طرفداری، یکی از این 4 نفر رشید مظاهری بود که طبق اعلام باشگاه استقلال، آبی ها را برای دیدار با نفت آبادان همراهی نمی کند. با توجه به این که رشید مظاهری برای همراهی استقلال با محرومیتی مواجه نبود، غیبت او در این بازی کمی عجیب به نظر می رسید اما پیگیری ها نشان می دهد ظاهرا آسیب دیدگی از ناحیه کتف باعث غیبت مظاهری در این سفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تصاویری که امروز از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر شده، مشخص است رشید مظاهری در تمرین گروهی آبی پوشان حضور نداشته و فقط دقایقی به اتفاق شیخ دیاباته دیگر بازیکن نا آماده استقلال دور زمین دویده است.

استقلالی ها می گویند مظاهری که از ناحیه کتف احساس ناراحتی می کرد امروز بعد از آن که در تمرین حاضر شد و دقایقی دور زمین دوید با هماهنگی کادر فنی به فیزیوتراپی رفت. همین مساله باعث شد فرهاد مجیدی به مظاهری اجازه بدهد همراه تیم به آبادان نرود و فردا نیز با حضور در کلینیک فیزیوتراپی به درمان کتف آسیب دیده خود بپردازد.

گفته می شود رشید مظاهری با هماهنگی کادرفنی تیم ملی در حال درمان مصدومیت جزیی کتفش است.

عکس بالا مربوط به تمرین قبل از بازی با نفت آبادان است و رشید مظاهری در این عکس حضور ندارد.

رشید مظاهری در بازی مقابل ذوب آهن نیز روی نیمکت نشست و حسین حسینی در آن بازی برای استقلال به میدان رفت و یک اشتباه تاثیرگذار داشت.

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ اگر مجتبی محرمی الان بازی می کرد، 20 میلیاردی بود! دوم خرداد 1400؛ ده سالگی طرفداری مبارک وضعیت مبهم رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس مولر به آلابا: هر جا بروی پشیمان می شوی درگذشت هوادار نوجوان اتلتیکو مادرید در جشن قهرمانی لالیگا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز هوادار و صنعت نفت آبادان

لیگ برتر ایران (هوادار - صنعت نفت آبادان) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749617

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان