Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کیست که نداند شهر یاسوج در میان همه مراکز استان‌های کشور رتبه آخر را در توسعه و عمران شهری دارد.

شهری که همه داشته‌های آن خدادادی و طبیعی است و اگر این داشته‌ها همچون آبشار و بشار را از یاسوج بگیرند چیزی برای آن باقی نمی‌ماند.

با روی کار آمدن شوراهای اسلامی شهر و روستا امید می‌رفت که شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه یاسوج مرکز آن با خردجمعی نمایندگان مردم در پارلمان شهری رو به سوی توسعه گام بردارد که چنین نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری‌ها و دعواهای بی‌حاصل در شوراها به خصوص در شورای شهر یاسوج پارلمان شهری را به محلی برای نزاع و درگیری تبدیل کرد.

در چند سال اخیر به دلیل وجود جریانات خاص در شورای شهر یاسوج شاهد ناکارآمدی و به دنبال آن عدم توسعه مرکز استان بودیم ایجاد صف بندی‌های کاذب و اکثریت و اقلیت‌های ناپایدار باعث شد تا شهر یاسوج در این چند سال به غیر از درجا زدن و رکود و سکون رنگ توسعه را به خود نبیند.

در سال‌های اخیر جریانی در شورای شهر بیشترین تلاش را جهت ایجاد دسته‌بندی‌های کاذب و دو قطبی داشته که ماحصل آن درگیری‌ها و جنگ و جدل‌های مستمر بوده و چنین شد که شهر یاسوج به جای توسعه و پیشرفت؛ عقبگرد داشت.

اکنون که در روزهای پایانی عمر شورای کنونی و حرکت به سوی انتخابات شورای جدید هستیم باز هم همان جریان و همان رویکرد در حال فعالیت است.

وقتی استاندار به عنوان مسئول ارشد استانی و رئیس ستاد کرونا در نشست ستاد مقابله با کرونا گلو درانی می‌کند و نسبت به عدم برگزاری تجمعات داد و فریاد می‌زند و هشدار می‌دهد معلوم نیست چرا و به چه دلیل در محلی مسقف و با حضور بسیاری از مسئولان ارشد شهرداری!! نشست انتخاباتی برگزار می‌شود!؟.

آیا در آستانه انتخابات و تشکیل شورای جدید چنین اقدامی نشانه‌ای از ادامه روند قانون گریزی نیست؟. در این وجیزه چندان به حضور مسئولان ارشد شهرداری در نشست انتخاباتی برای فردی خاص کاری نداریم!؟ اما روی سخن با فرد یا افرادی است که دوباره برای حضور در شورای شهر یاسوج خود را آماده کرده و از هم اکنون با چنین رویه‌ای قانون‌گریزی را در ابتدای کار کلید زده‌اند و به عبارتی دوباره همان آش و همان کاسه...

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یاسوج شورای شهر انتخابات توسعه شورای شهر یاسوج شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند

رئیس کل دادگستری گلستان در هفدهمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی گفت: اقدامات صدا و سیما با پوشش زنده و حضور فعال در ایام این ایام به ویژه روز ۱۱ اسفند به داغ شدن تنور انتخابات کمک کرد.

آسیابی افزود: بخشی از مشارکت مردم به علت همین عملکرد خوب صدا و سیما بود که مردم را برای حضور پای صندوق‌های رای ترغیب کرد.

آسیابی در این جلسه هم چنین با اشاره به بررسی آخرین وضعیت حوزه انتخابیه گنبدکاووس گفت: مهم‌ترین توصیه ما به ۲ نامزد این حوزه انتخابیه، این است که فقط بر تبیین برنامه‌های خود تمرکز کنند و از تخریب نامزد رقیب و دیگر اقداماتی که در قانون انتخابات جرم انگاری شده است، خودداری کنند.

وی گفت: نامزد‌ها بر هواداران خود نیز نظارت داشته باشند و رعایت قانون و اخلاق را مدنظر قرار دهند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان هم در این جلسه گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضابهمنی نژاد افزود: بر اساس جدول زمانبندی اجرای انتخابات، نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم، می‌توانند از ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

وی همچنین گفت: بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، همه رای دهندگان مرحله دوم فقط در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول رای داده اند می‌تواننددر انتخابات شرکت کنند.

بهمنی نژاد گفت: کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه رای نداده باشند نیز می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!