Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یک بار دیگر مردم همیشه در صحنه پایتخت وحدت ایران اسلامی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در اقدامی هماهنگ وحدتشان را به نمایش گذاشتند و این بار این حرکت در فضای مجازی نمایان شد.
کاربران فضای مجازی سیستان و بلوچستان در اقدامی خود جوش با انتشار مطالبی در زمینه وحدت و لزوم مشارکت گسترده در انتخابات ذیل هشتگ #وحدت_برای_آبادانی در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام این کلید واژه را به هشتگ برتر توییتر فارسی تبدیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این طوفان توییتری بیش ازچهار هزارو ۳۰۸  توییت یونیک توسط کاربران به همراه ۳۳هزار و ۲۶۰ ریتوییت و منشن منتشر شده است و همچنان این پویش ادامه دارد و محتوای‌ منتشر شده ذیل این هشتگ در اینستاگرام نیز تاکنون به بیش از ۱۸ هزار پست رسیده است.

برچسب‌ها وحدت ملی سیستان و بلوچستان توییتر زاهدان اینستاگرام فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی سیستان و بلوچستان توییتر وحدت ملی سیستان و بلوچستان توییتر زاهدان اینستاگرام فضای مجازی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟

ایتنا - اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.
بر اساس اعلام اینستاگرام، محتواسازان کوچک که مخاطبان کمتری دارند با تغییر الگوریتم این رسانه اجتماعی به راحتی محتواهای دست اول خود را به‌دست کاربران می‌رسانند.

شرکت متا با تغییراتی که در الگوریتم پیشنهاد بخش لیز اعمال می‌کند، محتواهای دست اول را بیشتر از گذشته به کاربران پیشنهاد می‌دهد. 

همچنین با این تغییرات، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌هایی که فقط محتواهای دیگران را بازنشر می‌کنند، کمتر پیشنهاد می‌دهد.

در گذشته، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌های محتواسازانی که دنبال‌کنندگان بیشتری داشتند، و همچنین اکانت‌هایی که محتواهای دیگران را بازنشر می‌کردند را بیشتر از تولیدکنندگان محتواهای دست اول و کوچک به کاربران پیشنهاد می‌کرد.

 

با تغییرات جدید در الگوریتم اینستاگرام، اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان بیشتری دارند دیگر در اولویت قرار نمی‌گیرند.

بر اساس اعلام اینستاگرام، این تغییرات در ماه‌های آینده قابل مشاهده خواهد بود.

اینستاگرام مدتی است که تغییرات مهمی را در نحوه استفاده کاربران از این پلتفرم ایجاد کرده است. شرکت متا تصمیم گرفته است که به توصیه محتوای سیاسی و اجتماعی پایان دهد. این شرکت پیشتر اقدام‌های متعددی را برای محافظت از کاربران کودک انجام داده است.

دیگر خبرها

  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود