Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در پیامی نوشت: سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، روزی است که نماد و مظهر شجاعت، استقامت، رشادت، وحدت، همبستگی ملی و تبلور پیروزی رزمندگان اسلام و مردمان سلحشور و جان بر کف این دیار نام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در این پیام افزوده است:دلیرانی که در پیروی از مکتب عاشورا با دستانی خالی و با کمترین مهمات و پشتیبانی ولی با ایمان به خدا و با روحیه و اراده قوی برای دفاع از کیان و حفظ ارزش‌های مقدس ایران اسلامی جان و مال خویش را در طبق اخلاص نهادند و بر دشمن تا بن دندان مسلح فایق آمده و وعده نصرت الهی را محقق گردانیدند و با فتح "خونین شهر" ، خرمشهر مقاوم را آزاد و از لوث وجود دشمن پلید ، پاکسازی کردند.

این پیام می‌افزاید: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ رادمردان عرصه دفاع و نبرد گلبانگ «انا فتحنا لک فتحا مبینا» را بر گنبد مسجد جامع خرمشهر طنین انداز کردند و پرچم پر افتخار "لا إله إلّا ا..." را بر فراز آن شهر برافراشتند و به جهانیان این پیام را متذکر و یادآور شدند که مردم مبارز و خستگی ناپذیر ایران اسلامی با ایمان و توکل به خداوند و با تکیه بر ارزشهایی چون وحدت، غیرت، مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالمان و مستکبران تا آخرین قطره خون، ایستادگی می‌کنند تا وجبی از این خاک به دست غاصبان و متجاوزان نیفتد و همواره خیال و وهم خام دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر باد خواهند داد.

سلیمانی دشتکی در این پیام آورده است: اینجانب سالروز آزاد سازی خرمشهر را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران و مردم شهید پرور استان خوزستان به ویژه مردم غیور و قهرمان خرمشهر تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت سلحشور ایران اقتدار و عزت و برای شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس رحمت واسعه و علو درجات مسالت می‌نمایم.

سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از چنگال نیروهای بعث عراق در سال ۶۱ است.

برچسب‌ها خرمشهر آزادسازی خرمشهر استانداری خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر آزادسازی خرمشهر استانداری خوزستان خرمشهر آزادسازی خرمشهر استانداری خوزستان اخبار کنکور آزادسازی خرمشهر سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره

احمد جاسم نعیم در گفتگو با ایرنا و در  نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: هدف اساسی این نشست بررسی فنی، تخصصی و نهایی برای فعال شدن این خط مسافری دریایی است که امیدواریم ظرف ۲ ماه آینده به صورت رسمی شاهد برقراری سفر دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس باشیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که تعرفه‌ سفر دریایی از بندر خرمشهر به مقصد بصره و برعکس را به حداقل‌ترین میزان کاهش و یا آن را از بین ببریم و آمادگی کاملی برای استقبال از مسافران خط دریایی عازم از بندر خرمشهر به بصره در کشور عراق داریم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق گفت:سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق آماده استقبال از سرمایه‌گذاران ایرانی برای ایجاد فضای گردشگری دریایی و اقدامات مربوط به آن است.

بندرخرمشهر با برخورداری از ۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت، تجهیزات پیشرفته، قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند، بهره مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و اتصال به کریدور بندرامام خمینی(ره) به عنوان سومین بندر آزاد کشور در حوزه خلیج فارس محسوب می شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو (فیلم)
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم