Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون باشگاه پرسپولیس با حضور در جلسه کمیته اخلاق توضیحاتی درباره تجمع هواداران این تیم مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

باشگاه پرسپولیس در هفته های اخیر دیدارهای جنجالی را مقابل سپاهان و استقلال برگزار کرد که در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام سنگینی را علیه این باشگاه و بازیکنانش صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس؛ پس از صدور حکم کمیته انضباطی روز گذشته تعدادی از هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کرده و در حمایت از این تیم علیه شهاب الدین عزیزی خادم و فدراسیون شعار دادند. 

بلافاصله پس از این اتفاقات کمیته اخلاق ابراهیم شکوری، معاون باشگاه پرسپولیس را احضار کرده و در جلسه ای که امروز برگزار شد، درباره تجمع روز گذشته و برخی مطالبی که به تازگی در صفحات مجازی منتشر شده توضیح خواست.

این در شرایطی است که پرسپولیسی ها در روزهای اخیر به احکامی که علیه این تیم صادر شده اعتراض شدیدی داشته اند و احضار شکوری درست یک روز پس از تجمع هواداران مقابل ساختمان فدراسیون و پیش از بازی حساس با ذوب آهن سبب تعجب این باشگاه شده است.

شکوری که قصد داشت برای پیگیری امور تیم پرسپولیس در اصفهان با کاروان این تیم راهی سفر شود به دلیل برگزاری جلسه عصرگاهی در کمیته اخلاق نتوانست با تیمش به اصفهان برود.

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ اگر مجتبی محرمی الان بازی می کرد، 20 میلیاردی بود! دوم خرداد 1400؛ ده سالگی طرفداری مبارک وضعیت مبهم رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس مولر به آلابا: هر جا بروی پشیمان می شوی درگذشت هوادار نوجوان اتلتیکو مادرید در جشن قهرمانی لالیگا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آیت الله ابراهیم امینی و تربیت عقلانی
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم