Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@08:00:29 GMT

نیمکت نشینی رونالدو در حساس ترین بازی فصل

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۰۹۷۰

نیمکت نشینی رونالدو در حساس ترین بازی فصل

یوونتوس که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست، در آخرین بازی فصل بدون رونالدو به مصاف بولونیا می رود.

 شش بازی باقیمانده از این فصل از رقابت های سری آ ایتالیا امشب و از ساعت 23:15 آغاز می شود که سه تیم میلان، ناپولی و یوونتوس به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند و سایر تیم ها انگیزه خاصی برای دیدارهای خود ندارند و تنها در پی اتمام فصل با رتبه بهتری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یوونتوس که باید چشم انتظار توقف حداقل یکی از تیم های میلان یا ناپولی باشد و خودش نیز مقابل بولونیا به برتری دست پیدا کند، در شرایطی در استادیوم رناتو دال آرا به مصاف میزبان خود خواهد رفت که رونالدو را از ابتدا در ترکیب خود ندارد.

آندره آ پیرلو سرمربی بیانکونری تصمیم گرفته است در این بازی از ابتدا به آلوارو موراتا و دیبالا بازی دهد و فوق ستاره پرتغالی کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد که این مسئله نیز در نوع خود عجیب است.

رونالدو که در این فصل با به ثمر رساندن 29 گل عنوان آقای گلی سری آ را از آن خود کرده است، باید منتظر باشد که در ادامه بازی و بنا بر تصمیم پیرلو، یوونتوس را همراهی کند. CR7 که از انگیزه های بالایی برای به ثمر رساندن سی امین گل خود در سری آ برخوردار بود، هیچ گونه مصدومیتی نداشته و تنها بنا بر تصمیم پیرلو روی نیمکت نشسته است.

یوونتوس که طی سالیان اخیر همواره یک پای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بوده است، امسال علاوه بر اینکه قهرمانی را به رقیب دیرینه خود یعنی اینتر آن هم با سرمربیگری آنتونیو کونته واگذار کرد، باید منتظر نتایج دو رقیب خود بماند تا سهمیه UCL را کسب کند./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

به نقل از ورزش سه مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت‌نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم‌گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه‌زنی در خصوص نیمکت‌نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901053

دیگر خبرها

  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • عدم عقب‌نشینی هوینس از اظهاراتش علیه توخل
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس