Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور در خصوص این دیدار گفت: فردا بازی سختی به مانند تمامی مسابقات خواهیم داشت، با تیم خوب و پرمهره تراکتور بازی داریم. هر دو تیم شرایط خاصی در جدول دارند و تمام تمرکز ما این است که فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بازیکنان تیم آماده هستند و مشکلی که داریم مصدومیت ۶ نفر از بازیکنان تیم ماست که آن‌ها را فردا در اختیار نداریم. دو نفر از بازیکنان ما نسبت به هفته‌های قبل که مصدوم بودند، به بازی رسیده‌اند اما متاسفانه یک بازیکن ما روز گذشته مصدوم شد و او را برای درمان نزد تیم پزشکی خود فرستاده‌ایم.

سرمربی فولاد همچنین افزود: تیم ما شرایط خوبی دارد و هر نفری که فردا آماده باشد و به میدان برود باید بهترین عملکرد را داشته باشد. فردا باید تمام تلاش خود را انجام بدهیم تا با استفاده از برنامه ای که داریم یک نمایش خوب ارائه بدهیم و به موفقیت برسیم. نکته‌ای که برای ما مهم است، این است که تیم ما با توجه به اینکه دیدار فردا معوقه است با تمرکز بالا به میدان برویم تا ان‌شاءالله به موفقیت برسیم.

جواد نکونام  در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر شانس فولاد برای کسب سهمیه نیز گفت: فصل قبل و امسال هیچ قولی به هیچ کسی نداده‌ام اما تمام تلاش مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در تمامی مسابقات داشته باشیم. اگر پنجره نقل و انتقالاتی‌ ما باز بود و می‌توانستیم بازیکن در نیم‌فصل بگیریم قطعا شرایط اینگونه نبود و یک مقدار کار ما راحت‌تر می‌شد اما واقعا کار سختی نسبت به تیم‌های دیگر لیگ برتر با توجه به تعداد بازیکن حاضر در تیم داریم. سعی کردم در جام حذفی به شش بازیکن خود استراحت بدهم، دو سه بازیکن خود را اصلا به شیراز نبردیم تا بتوانیم آمادگی بازیکنان را برای لیگ حفظ کنیم. خیلی سخت است درباره سهمیه صحبت کنیم اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را در ادامه مسابقات داشته باشیم.

سرمربی فولاد در انتها گفت: اکنون بزرگترین معضل ما وضعیت چمن استادیوم است، ما پس از یک ماه بدون جلسه تمرینی در زمین اصلی برای دیدار با گل‌گهر به زمین رفتیم و شما هم دیدید که زمین ما زرد و سوخته بود. اکنون هم چمن وضعیت اصلا خوبی ندارد و فکر می‌کنم که این چمن در شأن مردم خوزستان و هواداران فولاد نیست و در کار فنی ما خلل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در دیداری دشوار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر، میزبان ذوب آهن خواهد بود. تیم اصفهانی آمار خوبی در بازی‌های خارج از اصفهان دارد و آبی ‌ها باید از سد حریف خود عبور کنند.

یکی از نکته‌های نگران کننده برای آبی‌ها، مصدومیت دو مدافع این تیم بود. آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا که به دلیل مصدومیت نتوانستند استقلال را در دیدارهای اخیر همراهی کنند، اکنون در وضعیت و شرایط ایده آلی به سر می‌برند.

در واقع در هر دو بازی برابر شمس آذر و تراکتور، نکونام بدون داشتن مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف این حریفان رفت ولی حالا سرمربی آبی‌ها از بهبود مدافعان تیمش خبر می‌دهد.

نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: این هفته هر دو بازیکن تمرین کردند. امروز آخرین تمرین برگزار می‌شود، اما اینکه فردا از آنها استفاده شود یا نه به شرایط بازی بستگی دارد. هر دو بازیکن برای بازی فردا در کنارمان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت