Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «لارنس نورمن» (Laurence Norman) خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز یکشنبه در پیامی توییتری از تعویق کنفرانس خبری مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران خبر داد.

خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در این خصوص اعلام کرد که کنفرانس خبری رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره بازرسی‌ ها و راستی آزمایی برنامه هسته ای ایران که قرار بود امروز و دقایقی پیش شروع شود، به تعویق افتاد و ممکن است چند ساعت دیگر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اضافه کرد: اطلاعات کنونی من نشان می دهد که ایران تا کنون تمدید مدت زمان مذکور را تأیید نکرده است.

پیشتر اعلام شده بود که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته است «رافائل گروسی» مدیرکل این آژانس امروز یکشنبه بعدازظهر یک نشست خبری با محور تحولات مربوط به کار نظارت و راستی آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌کند.

این در حالی است که گروسی در حال مذاکره با ایران برای تمدید موافقتنامه پادمانی است که می‌تواند بر روند مذاکرات جهت احیای توافق هسته ایران تأثیر مثبت بگذارد.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی موضوع این کنفرانس خبری را به طور دقیق اعلام نکرد؛ اما گفته می‌شد که خبرنگاران و گزارشگران باید در ساعت ۱۲ ظهر به وقت گرینویچ (۱۶:۳۰ به وقت تهران) در محل کنفرانس حضور داشتند.

«میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین ساعاتی پیش با انتشار پیامی توییتری به احتمال تمدید توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در شهر وین در این خصوص نوشت: در صورتیکه حقیقت داشته باشد، گامی مثبت و ضروری است. مشتاق مشاهده اعلام رسمی هستیم.

پیشتر برخی منابع آگاه اعلام کرده بودند که احتمال تمدید مشروط توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به مدت یک ماه وجود دارد.

توافق موقت و سه ماهه جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز ۳۱ اردیبهشت به پایان رسید.

طبق این توافق، بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنان دسترسی به سایت‌های مهم هسته‌ای ایران را حفظ خواهند کرد اما پس از منقضی شدن توافق، در صورت عدم لغو تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی، مقام‌های ایران بر اساس ضرب‌الاجل تعیین شده، دسترسی بازرسان را به سایت‌های مهم هسته‌ای قطع خواهند کرد و اطلاعاتی که در دوربین‌های آژانس ضبط شده و ایران آن را محفوظ نگه داشته، از بین خواهند برد.

پربیننده ترین ویرانی ۲ هزار واحد مسکونی در غزه چرا بایدن چپ کرده است؟ تکمیل مذاکرات برجامی وین در اوایل ژوئن عراقچی از تعامل مثبت مجلس و تیم مذاکره کننده خبر داد کنفرانس مطبوعاتی گروسی درباره فعالیت آژانس در ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انرژی اتمی انتخابات ۱۴۰۰ آژانس بین المللی انرژی اتمی کنفرانس خبری هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: از ظهر امروز (جمعه) خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شد که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودروهای کلاسیک بوده و با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه «خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای» که بیست‌ونهم فروردین تا دوم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد، به‌طوری که بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده را به خود جذب کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه مردم از صدای اگزوز خودروهای کلاسیک و قدیمی که موتور آن‌ها تقویت شده است یا موتورسیکلت‌هایی سی‌سی‌های بالا دارد، لذت می‌بردند و حس مفرح و شادی در آن‌ها به وجود می‌آمد به‌طوری که روشن کردن این خودروها یا موتورسیکلت‌ها تشویق بازدیدکنندگان را به‌همراه داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: از ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شده است که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان بوده و همان‌گونه که در فیلم مشخص است، با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است و صدای آژیر نیز مربوط به همین غرفه بوده و سیستم اعلام حریق نمایشگاه عمل نکرده است.

طحانیان تاکید کرد: کانال‌های خبری باید پس از اطمینان از صحت و سقم یک واقعه نسبت به وایرال کردن آن در فضای مجازی اقدام کنند.

وی گفت: چهارمین نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای بدون کوچک‌ترین حادثه در مدت زمان ۵ روز برگزار شد و استقبال مردم از آن بی‌نظیر بود، به‌طوری که برگزارکنندگان نیز از استقبال بی‌نظیر مردم شگفت‌زده شده بودند و امیدواریم این نمایشگاه را سال آینده پربارتر برگزار کنیم.

کد خبر 748135

دیگر خبرها

  • اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • تل‌آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم