Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@12:34:50 GMT

ماموریت مهم شاگردان گل محمدی در نصف جهان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۱۲۸۴

ماموریت مهم شاگردان گل محمدی در نصف جهان

پرسپولیس در شرایطی در دیدار معوقه خود به میدان می رود که یحیی گل محمدی امیدوار است با پیروزی در اصفهان، 3 امتیاز ارزشمند را به اندوخته های قبلی خود اضافه کند و به کورس در صدر جدول ادامه دهد.

به گزارش برنا؛ شاگردان یحیی گل محمدی برای برگزاری دیدار معوقه خود در برابر ذوب آهن در شرایطی عازم اصفهان شده اند که امیدوار هستند در این دیدار برد دیگری را به پیروزی های خود اضافه کرده و به کورس پایاپای با سپاهان در صدر جدول ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که حواشی و جنجال های 2 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر برای قرمزها ادامه دارد، سرخ پوشان آماده هستند در دیداری معوقه در برابر ذوب آهن به میدان بروند. این در حالی است که تبعات آرای کمیته انضباطی برای پرسپولیس باعث شده یحیی 2 مهره تیمش را در این بازی در اختیار نداشته باشد.  با توجه به آرای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی پرسپولیس در حالی راهی اصفهان شده تا برابر ذوب آهن به میدان برود که سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد تا چالش اصلی پرسپولیس در اصفهان، چیدمان خط دفاعی این تیم باشد.

پرسپولیس پس از تساوی در اصفهان برابر سپاهان و پیروزی در تقابل با استقلال در دربی حالا در تلاش است در دیدار ویژه ای که در برابر ذوب آهن نتیجه خوبی را کسب کرده و با پیروزی در اصفهان با سوغاتی 3 امتیازی به تهران بازگردد.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که یحیی گل محمدی باید در این دیدار در مقابل اندیشه های همکار قدیمی اش پرسپولیس را به میدان بفرستد. یحیی که سابقه همکاری با مجتبی حسینی را در کارنامه دارد، با آشنایی از افکار و اندیشه های او در تلاش است با استفاده از روحیه، انگیزه و پتاسیل بالایی که در تیمش در این دیدار هم نتیجه قابل قبولی را کسب کند. این در حالی است که ذوبی ها نیز با توجه به شرایط خاص شان در جدول نیازمند پیروزی و برد در این دیدار هستند تا با امتیاز این دیدار بتوانند به وضعیت شان در جدول رده بندی سر و سامان دهند.

اگر چه شاگردان مجتبی حسینی با شکست اخیر در جام حذفی در برابر استقلال از گردونه این رقابت ها کنار رفتند اما در آخرین دیدارشان در لیگ برتر در تقابل با آبی های تهرانی موفق شدند با پیروزی 2 بر صفر برد ویژه ای را به دست آورده و امیدوارتر از قبل برای بقا در لیگ برتر چشم  به آینده بدوزند.

در حالی که پرسپولیس به جز محرومیت سیدجلال و فرجی با مشکل ضرب دیدگی تعدادی از مهره های اصلی اش روبرو است و این احتمال دور از ذهن نیست برخی از این نفرات نتوانند در دیدار برابر ذوب آهن در ترکیب پرسپولیس به میدان بروند تا یحیی مجبور شود برای این دیدار تغییراتی را در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند.

در آن سوی میدان ذوبی ها بدون محروم برای بازی مقابل قرمزهای تهرانی به میدان خواهند رفت. این در حال است که به جز قاسم حدادی فر که با مصدومیت طولانی مدتی روبرو است و به همین دلیل فصل را از دست داده است، ذوب آهنی ها بازیکن مصدوم خاصی ندارد و مجتبی حسینی تمامی مهره های خود را برای تقابل با پرسپولیس در اختیار دارد. 

 دو تیم  ذوب‌آهن و پرسپولیس در حالی در این دیدار روبروی هم قرار می گیرند که تا کنون 39 بار در اداور گذشته لیگ برتر برابر هم قرار گرفته اند . در این دیدارها پرسپولیس با 15 برد، 11 شکست و 13 تساوی نتایج ویژه ای را کسب کرده است و حالا تیم گل  محمدی در تلاش است آمارش در برابر ذوب آهن را بهبود ببخشد.

جالب است بدانید سرخ پوشان در تقابل هایی که در برابر با ذوب‌آهن در ادوار لیگ برتر داشته اند  55 گل به ثمر رسانده اند و 45 بار نیز دروازه‌شان برابر تیم اصفهانی باز شده تا مشخص شود تقابل های قبلی این دو تیم از جذابیت های ویژه ای برخوردار بوده است و پیش بینی شود بازی پیش روی این تیم ها هم مثل بازی های قبلی شان جذاب و تماشاگرپسند باشد.

دیدار معوقه از هفته بیستم لیگ برتر بین تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس ساعت19/30 دقیقه در اصفهان برگزار می شود. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی ذوب آهن اصفهان جدول بازی پرسپولیس لیگ برتر کمیته انضباطی استقلال گل محمدی جام حذفی رقابت ذهن پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس ذوب آهن لیگ برتر یحیی گل محمدی قهرمانی صدر معوقه کورس مجتبی حسینی جدول رده بندی هفته بیستم برابر ذوب آهن لیگ برتر گل محمدی ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در خاتمه این دیدار پرسپولیس ۲ بر یک برنده شد.

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: سروش رفیعی (پرسپولیس) ؛ امیرحسین سام دلیری، فرزاد زامهران، صابر حردانی، وحید محمدزاده و امیر محمد هوشمند (نساجی)

اخراج: سروش رفیعی (پرسپولیس)

گل‌ها: اوستون اورونوف (۶ و ۶۹) (پرسپولیس) ؛ امیر محمد هوشمند (۶۰) (نساجی)

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، امیر محمد هوشمند، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران (۸۸- سید محسن کریمی)، منصور باقری (۴۶- مهرداد عبدی)، محمد عباس‌زاده (۴۶- محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام دلیری (۴۶- صابر حردانی)،  سیدمحمدرضا حسینی (۷۵- اسماعیل بابایی) و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف (۱+۹۰- سعید صادقی)، مهدی ترابی (۶۴- سینا اسدبیگی)، وحید امیری (۱+۹۰- محمد خدابنده‌لو) و عیسی آل کثیر (۸۶- فرشاد فرجی).  

پرسپولیس در نیمه اول بازی حاکم مطلق توپ و میدان بود با تک گل اورونوف برنده شد در حالی که فرصت‌های خوبی را به هدر داد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم اخراج سروش رفیعی باعث شد تا نساجی با جسارت بیشتری برای جبران گل خورده پیش بیاید و در نهایت هوشمند بازی را به تساوی کشاند. در حالی که نساجی در اندیشه رسیدن به گل برتری بود، اورونوف در ضد حمله‌ای سریع پرسپولیس ۱۰ نفره را بار دیگر پیش انداخت.این پنجمین گل اورونوف  به نساجی در این فصل بود. او یک بار با نوبهار در ازبکستان، دو بار با همین تیم در تهران، و دو بار با پرسپولیس در قائمشهر دروازه نساجی را باز کرد تا شاگردان اوسمار با همین گل به صدر جدول رفته و دوباره مثل هفته گذشته منتظر لغزش استقلال بمانند.

نساجی هم با این شکست با ۲۲ امتیاز همچنان خطر سقوط به لیگ دسته اول را حس می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۲-۱ نساجی مازندران؛ صدرنشینی موقت شاگردان اوسمار
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان