Web Analytics Made Easy - Statcounter

هندانوویچ از اینکه جام قهرمانی سری آ را بالای سر برده خوشحال است.

سمیر هندانوویچ، دروازه بان اسلوونیایی اینتر برای هواداران این باشگاه که پس از چند سال رنج کشیدن، یک بار دیگر طعم قهرمانی تیم محبوبشان را چشیدند خوشحال است.

طرفداری | سمیر هندانوویچ که برای اولین بار در دوران حرفه ای خود قهرمانی را تجربه کرد، پس از بالابردن جام قهرمانی سری آ به عنوان کاپیتان اینتر به DAZN گفت:

من واقعا احساساتی شده ام و به شدت خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مخصوصا بازیکنانی مثل خودم که سالهاست اینجا حضور داریم، مدت زیادی منتظر قهرمانی ماندیم. اکنون باید تا آنجا که می توانیم از این لحظه شگفت انگیز لذت ببریم. من برای هواداران اینتر که پس از سالها رنج کشیدن، دوباره قهرمانی را دیدند خوشحالم. گروهی عالی هستیم و بازیکنان جدید نیز به خوبی در تیم جا افتادند. من می خواهم از سرمربی تشکر کنم. او برای اطمینان حاصل کردن از رسیدن ما به این هدف مهم، تلاش زیادی کرد. اکنون زمان تعیین اهداف جدید فرا رسیده است؛ کاری که تیم های بزرگ انجام می دهند. مهم ترین واکنش فصل؟ نیمه دوم بازی رفت مقابل یوونتوس و مهار ضربه فدریکو کیه زا.

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ اگر مجتبی محرمی الان بازی می کرد، 20 میلیاردی بود! دوم خرداد 1400؛ ده سالگی طرفداری مبارک وضعیت مبهم رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس مولر به آلابا: هر جا بروی پشیمان می شوی درگذشت هوادار نوجوان اتلتیکو مادرید در جشن قهرمانی لالیگا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

هواداران و بازیکنان اینتر با توهین به ستاره همشهری، بیستمین قهرمانی‌شان را در سری آ جشن گرفتند.

طرفداری | جشن قهرمانی بازیکنان اینتر، عصبانیت بازیکنان و هواداران میلان را در پی خواهد داشت.

اینتر هفته گذشته و با پیروزی مقابل میلان بیستمین قهرمانی خود در سری آ را قطعی کرد و بازیکنان و هواداران نراتزوری امروز و پس از پیروزی تیمشان مقابل تورینو، در خیابان‌های میلان به جشن و شادی پرداختند. اما یکی از حواشی بزرگ خوشحالی هواداران و بازیکنان اینتر، بنر توهین‌آمیز آنها در دستان دنزل دومفریز خطاب به تئو هرناندز بود.

در این بنر که تصویر آن برگرفته از بازی GTA است تصویر دومفریز را نشان می‌دهد که قلادۀ سگی با چهره تئو هرناندز، ستاره میلان را در دست دارد. این بنر توهین‌آمیز ابتدا در دستان هواداران نراتزوری بود که بعد از آن دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر آن را گرفته و به اهتزاز در می‌آورد. باید دید چنین بنر توهین‌آمیزی درنهایت چه واکنشی را از سوی هواداران رقیب همشهری در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اینتر 2-0 تورینو؛ خروش قهرمانانه

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)