Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو قهرمانی خود در لالیگا را جشن گرفت.

شب گذشته اتلتیکو مادرید با پیروزی 2-1 مقابل رئال وایادولید و بالاتر از رئال مادرید، فاتح جام قهرمانی لالیگا شد و امشب در واندا متروپولیتانو، جام قهرمانی را تحویل گرفت.

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ اگر مجتبی محرمی الان بازی می کرد، 20 میلیاردی بود! دوم خرداد 1400؛ ده سالگی طرفداری مبارک وضعیت مبهم رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس مولر به آلابا: هر جا بروی پشیمان می شوی درگذشت هوادار نوجوان اتلتیکو مادرید در جشن قهرمانی لالیگا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، رائول در زمان حضورش در مستطیل سبز یکی از بهترین و محبوب‌ترین ستاره‌های رئال مادرید بود که نقش مهمی را در موفقیت‌ها و قهرمانی‌های این تیم با گل‌هایی که به ثمر رساند ایفا کرد. 

او پس از پایان دوران فوتبالش خیلی زود دوره‌های مربیگری را پشت سر گذاشت و توانست مدرک معتبرش را از یوفا دریافت کند و از سال 2019 هدایت تیم دوم رئال مادرید که به کاستیا معروف است را برعهده گرفت و توانست توانایی‌هایش را روی نیمکت این تیم هم نشان دهد. 

هرچند او فصل گذشته با کاستیا تا آستانه رسیدن به دسته دوم فوتبال اسپانیا رفت ولی امسال خوب نتیجه نگرفته و تیم به زحمت توانسته در دسته سوم خودش را حفظ کند.

رائول که در ابتدای فصل از یونیون برلین پیشنهاد داشت و در نهایت آن را رد کرد، حالا از هامبورگ پیشنهادی جذاب دریافت کرده است. تیمی که در بوندسلیگای 2، رتبه چهارم را دارد و برای رسیدن به سطح اول فوتبال آلمان هنوز دارای شانس است. 

طبق گزارش آاس، رائول مدتی است که به جدایی از رئال فکر می‌کند و پس از تمدید کارلو آنچلوتی و از دست دادن امید رسیدن به نیمکت تیم اول، تجربه حضور در هامبورگ را برای خود مثبت می‌بیند.

دیگر خبرها

  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!