Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:30:56 GMT

کریستیانو رونالدو آقای گل فصل 21-2020 سری آ

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۱۵۴۴

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، بهترین گلزن فصل 21-2020 سری آ شد

کریستیانو رونالدو، مهاجم 36 ساله پرتغالی باشگاه یوونتوس در سومین فصل حضورش در این باشگاه توانست برای اولین بار آقای گل سری آ شود و به این ترتیب او آقای گلی در سه لیگ انگلیس، اسپانیا و ایتالیا را تجربه کرده است. 

به گزارش طرفداری، کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 30 گل طی 34 بازی فصل 21-2020 سری آ، بهترین گلزن لیگ ایتالیا شد و جایزه آقای گل سری آ موسوم به کاپوکانونیره را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از کریستیانو رونالدو، روملو لوکاکو با 24 گل و لوییس موریل با 22 گل، در رده های بعدی بهترین گلزن سری آ قرار گرفتند. کریستیانو رونالدو طی فصول گذشته در جدول گلزنان سری آ پایین تر از فابیو کوالیارلا (سمپدوریا) و چیرو ایموبیله (لاتزیو) قرار گرفت اما در فصلی که یوونتوس در سری آ عملکرد ضعیفی داشت، توانست بالاخره طلسم آقای گلی در سری آ را بشکند. کریستیانو رونالدو، نخستین آقای گل یوونتوسی طی 13 سال گذشته است. آخرین بار الساندرو دل پیرو از یوونتوس با 24 گل در فصل 08-2007، توانسته بود آقای گل سری آ شود و یوونتوس طی نه فصل قهرمانی پیاپی خود در سری آ، هیچ آقای گلی نداشت. 

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ اگر مجتبی محرمی الان بازی می کرد، 20 میلیاردی بود! دوم خرداد 1400؛ ده سالگی طرفداری مبارک وضعیت مبهم رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس مولر به آلابا: هر جا بروی پشیمان می شوی درگذشت هوادار نوجوان اتلتیکو مادرید در جشن قهرمانی لالیگا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)

سادیو مانه در حضور کریستیانو رونالدو، از روی نقطه پنالتی گل دوم النصر مقابل الخلیج را به ثمر رساند.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم