Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن برشمردن موفقیت‌های جهادی خود در نبرد سیف القدس تاکید کرد که نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد.
 
به گزارش پایگاه خبری العهد، در این بیانیه خطاب به رژیم صهیونیستی آمده است: درسی که از مجاهدین ما گرفته‌اید، اولین ضربه بود و آنچه پنهان است، بیشتر است و دیگر اینکه توقف تجاوز به معنای پایان جنگ نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سرایا القدس تاکید کرد: ما همچنان گزینه جهاد و مقاومت را  به عنوان تنها و بهترین گزینه در رویارویی با استکبار صهیونیستی به کار می‌گیریم.
 
 در این بیانیه آمده است که سرایا القدس در عملیات سیف القدس ۲۰ نفر از فرماندهان و رزمندگان خود را از دست داد اما شهرهای اشغالی الخضیره، قدس، تل آویو و دیگر شهرهای سرزمین‌های اشغالی را با صدها فروند موشک از جمله موشک القاسم و بدر 3 هدف گرفت و یک جیپ نظامیان صهیونیست را هم با یک موشک کورنت هدف گرفت.
 
سرایا القدس تاکید کرد که نبرد سیف القدس با هدف دفع تجاوز صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی و اهالی قدس در محله الشیخ جراح انجام شد و در طول این نبرد استحکامات رژیم اشغالگر به لرزه درآمد و مقاومت پیروز نبرد شد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سرایا القدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جدید حزب الله به مرکز نظامی اشغالگران در حومه پادگان زرعیت در الجلیل غربی خبر داد.

همچنین یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه پادگان برکه ریشه هدف قرار گرفت.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل غربی خبر داده و اعلام کردند که حدود ۱۵ موشک از لبنان به سمت این منطقه شلیک شده است.

این منابع از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت زرعیت نیز خبر دادند.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به حومه شهرک های الجبین و طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092418

دیگر خبرها

  • فیلم/ حمله موشکی سرایا القدس به نیروها و ادوات جنگی اشغالگران در نتساریم
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • حمله مشترک سرایا القدس و کتائب الانصار به اسراییل
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح