Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهلا بختیاری معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور دانشجویان کارشناسی در خوابگاه‌ها اظهار کرد: دانشکده‌ها با توجه به شرایط کرونا و به منظور حفظ سلامت دانشجویان ترتیبی اتخاذ کردند تا کار‌ها و فعالیت‌های آزمایشگاهی در مقطع کارشناسی به ترم آینده موکول شود و یا طراحی کار‌های عملی به گونه است که نیازی به حضور دانشجویان کارشناسی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به مصوبات هیئت رئیسه و شورای اسکان در ترم جاری و‌مجازی بودن ارائه همه درس‌ها، دانشجویان مقطع کارشناسی در خوابگاه حضور ندارند.

بختیاری تصریح کرد: با توجه به شرایط پذیرش و بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشجویان و اطلاعیه‌های صادر شده، دانشجویان ارشد و دکترای واجد شرایط پس از انجام فرایند دریافت تاییدیه آموزشی و سلامت می توانند از خوابگاه استفاده کنند

معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا ادامه داد: با توجه به درخواست دانشحویان واحد شرایط در نیمسال دوم و تعداد ۲۳۰مجوز صادر شده، بنابراین آمار حضور دانشجویان در طی ترم جاری متغیر بوده است پس بعد از تعطیلات نوروز با توجه به شرایط قرمز استان تهران و عدم بازگشت دانشجویان به صورت کامل درحال حاضر هر روز حدود ۱۳۹ دانشجو در خوابگاه حضور دارند.

او گفت: دانشجویان ارشد با شرایط خاص یعنی دانشجویانی که از پایان نامه دفاع می‌کنند به صورت ترمی و دانشجویانی که کار‌های عملی و آزمایشگاهی دارند و همچنین دانشجویان دکتری به صورت کامل در خوابگاه پذیرش می‌شوند و در هر اتاق دو نفر دانشجو ساکن هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا با اشاره به دریافت گواهی سلامت برای ورود دانشجویان به خوابگاه‌ها اظهار کرد: قبل از ورود دانشجویان واجد شرایط به خوابگاه دریافت برگه سلامت الزامی است، بنابراین تاییدیه سلامت دانشجویان از طریق سامانه گلستان قبل از مراجعه به تهران باید از طریق اداره بهداشت انجام شود.

بیشتر بخوانید

دانشجویان کارشناسی حق ورود به خوابگاه‌ها را ندارند/ لزوم ارائه گواهی سلامت برای حضور در خوابگاه

بختیاری در پایان یادآوری کرد: شرایط پذیرش دانشجویان خوابگاهی هم در اطلاعیه‌ها به صورت شفاف اعلام می‌شود و به دانشجویان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا خوابگاه های دانشجویی ویروس کرونا دانشجویان کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد