Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@02:45:22 GMT

#قطع_برق

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۱۷۴۹

#قطع_برق

خاموشی‌ها دیروز هم بحث مهم کاربران ایرانی بود. بخصوص پس از انتشار اولین جدول خاموشی در تهران که البته کاربران زیادی نوشتند برق مطابق آن قطع نشده است. اثرات قطع برق و مشکلاتی را که برای مردم ایجاد شده در میان نوشته‌ها می‌دیدیم و خیلی‌ها هم به تأثیر استخراج رمزارزها در کمبود برق اشاره می‌کردند:

 «‏بیماری خودایمنی بابام جوریه که گرما میتونه حمله ایجاد کنه، برق که میره میایم تو ماشین تو پارکینگ کولر ماشینو روشن می‌کنیم و ساعت‌ها صبر می‌کنیم که برق بیاد و خونه جای زنده موندن شه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»، «‏سخنگوی شرکت برق هم گفته دانش‌آموزان برن جایی که طبق برنامه‌ریزی قطعی برق، موقع امتحان برق داشته باشن. آدم نمی‌دونه بخنده یا دست بندازه دهن خودش رو جر بده.»، «‏آقای وزیر نیرو؛ آقای صنعت برق؛ اگر شوکه نمی‌شین و تعجب نمی‌کنین توی جدول‌تون ساعت ۱۳ برای ما خاموشی تدارک دیدید اما الان که ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه‌ است برق رفته. برای روشنایی کارآمدی ندارین، برای خاموشی هم برنامه ندارین؟»، «‏قطع برق فدراسیون شطرنج باعث شد شطرنج بازان ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا که به روش هیبریدی و به‌صورت آنلاین برگزار میشه، شکست بخورند! به‌همین سادگی»، «‏خونه‌ پدرم ویلایی و یک طبقه است و با قطع برق بیشتر از یه آپارتمان گرم میشه! ضمن اینکه دستگاه اکسیژن ساز، بای پپ و تشک ضد زخم بسترشم برقیه طبعاً»، «‏من نمی‌دونم چرا بابت اینکه روزی حدود ۲۰ ساعت برق داریم تعجب نمی‌کنین؟»، «جدول زمان‌بندی قطعی برق که می‌گفتند اصلاً از این خبرها نیست اعلام کردن.»، «‏چند تا شمع خریدم، دبه‌ آب خریدم، به مادرم بگم از لرستان برام مشک بفرسته، بلوط بفرسته. بلدم با بلوط نون درست کنم. فانوس هم لازم داریم، شب که بریم تو خیابون با فانوس به هم علامت می‌دیم، سلام همدیگه رو با فانوس جواب می‌دیم. زندگی سخته»، «‏این برنامه برق من رو نصب کردم و کلاً از صفحه لوگو جلوتر نمیره»، «‏علت قطعی‌های گسترده دیروز ‎برق، کسری عجیب حدود ۹۰۰۰ مگاوات برق در شبکه اعلام شده! سخنگوی صنعت برق هم پیش‌بینی کرده این کمبود باید با اجرای طرح‌های مدیریت مصرف برطرف بشه»، «‏ماها که کارمون وابسته هست به ‎برق یه خاکی تو سرمون می‌ریزیم حالا ولی اون مظلوم‌هایی که جونشون به برق هست، صنایع پزشکی، آی سی یو، سی سی یو، بیمارایی که به دستگاه وصلن، اونا چی؟ هر وقت برق قطع می‌شه اول یاد اونا می‌افتم»، «‏جدول قطع برق منتشر کردن و خونه من رو گفتن پنج تا هفت عصر در حالی که هشت تا ده صبح قطع بود. بازی ذهنی می‌کنن باهامون»، «‏اپلیکیشن برق من نصب کردم تا الان ۶بار پیامک ورود اومده ولی به صفحه ورود نمی‌رسم که بتونم کد رو وارد کنم! ارور پشت ارور»، «‌‏خب دیدید مدیریت یک ‎جدول خاموشی هم از شما برنمیاد! محله ما را دویست بار زدید ۷_۹برق میره بعد ۱۱:۳۴ظهر رفته! والا اون دهه شصت یک جدول خاموشی تو روزنامه می‌زدید باباها هم می‌دونستن کی فتیله چراغ را عوض کنند، توری بزنند، چراغ موشی آماده باشه! هرچی جلوتر رفتید مدیریت‌تان زیباتر شد!»، «‏شیطونا یک کم شلخته بیت‌کوین استخراج کنید بذارید به ما هم یک کم برق برسه».‌

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: مهمترین این طرح‌ها، طرح توسعه منبع تغذیه و تامین برق (فیدر) از پست فوق توزیع ملکان برای تامین برق مرکز شهر تربت حیدریه است که بتوان این شهر را از سه مسیر برق‌دار کرد تا حادثه و خاموشی نداشته باشد.

حسن صادقی افزود: طرح دیگر، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است و طرح بعدی کنترل پذیری مشترکان کشاورزی است.

مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: امید است امسال با توجه به طرح‌های ابلاغی از مرکز استان و همچنین دستورکار‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، خاموشی در سال جاری برای مشترکان خانگی و تجاری وجود نداشته باشد، اما این احتمال هست که مشترکان کشاورزی و صنعتی براساس دستورکار‌هایی که وزارت نیرو ابلاغ می‌کند دچار خاموشی‌هایی شوند.

دیگر خبرها

  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان