Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، خسرو کیانی روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری نخستین نقاهتگاه دائمی مدیریت بحران استان تاکید کرد: این نقاهتگاه با ظرفیت ۲۰ تخت‌خواب از سوی بخش خصوصی با همکاری فرمانداری سامان و اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در طبقه همکف سالن چندمنظوره مدیریت بحران سامان، تجهیز و راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود:‌ دکتر رامین ریاحی سامانی یکی از خیران نیک‌اندیش سامان با مشارکت تعدادی دیگر از خیران این شهرستان برای راه‌اندازی هر تخت در این نقاهتگاه ۲۰۰ میلیون ریال و در مجموع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه کرده‌اند.
 
کیانی به وجود تجهیزات کامل احیاء بیمار در نخستین نقاهتگاه دائمی مدیریت بحران استان در سامان اشاره و تصریح کرد: کمک در راستای افزایش ظرفیت بیمارستان‌ها به‌خصوص بیماران کرونایی در دوران شیوع ویروس کرونا از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این نقاهتگاه به‌شمار می‌رود.
 
وی یادآور شد: بیمارانی که در دوران شیوع ویروس کرونا و یا هنگام بروز حوادث مختلف نیاز به مراقبت ویژه در بیمارستان‌ها ندارند می‌توانند تا زمان بهبودی در این تقاهتگاه حضور یابند.
 
کیانی اظهار داشت: نیروهای امدادی می‌توانند در زمان بروز انواع حدادث طبیعی و غیرطبیعی، به بیمارانی که نیاز به حضور در بیمارستان ندارند، خدمات‌رسانی کنند.
 
فرماندار سامان نیز گفت: این شهرستان از ظرفیت‌های خیری در حوزه‌های مختلف برخوردار و نقش نیکوکاران در اجرای طرح‌ها گوناگون پُررنگ است.
 
کمال اکبریان تاکید کرد: خیران نیک‌اندیش شهرستان سامان تاکنون برای ساخت طرح‌های بزرگی مانند کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی، پنج طرح مدرسه‌سازی، دو مرکز بهداشتی و درمانی، سالن بزرگ ورزشی و پروژه‌های دیگر در این شهرستان کمک‌های قابل‌توجهی را مشارکت کرده‌اند.
 
وی افزود: امید است بتوان با استفاده و بهره‌مندی از طرفیت بالای خیران، زمینه تسریع در اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف و سرعت‌بخشی به روند توسعه شهرستن سامان را فراهم کرد.
 
استان چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با افزون‌بر ۹۷۹ هزار نفر جمعیت دارد.
 
سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری مدیریت بحران راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار اردل با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال شدت بارش‌ها و حجم زیاد گل‌ولای، کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه این شهرستان پر شده است.
یعقوب شکوهی افزود: بیشترین بارش سامانه اخیر استان مربوط به شهرستان اردل است و این موضوع باعث بروز خسارت در برخی مناطق شهرستان شد و هم‌اکنون کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه به لایروبی و بازسازی نیاز دارد.
وی با اشاره به ریزش سنگ و رانش زمین در بخش‌هایی از شهرستان اردل مانند جاده‌های بخش میانکوه و تنگ درکش ورکش افزود: هیچ‌کدام از جاده‌های این شهرستان بسته نشد و تلاش راهداران برای ریزش‌برداری و پاکسازی محور‌های ارتباطی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده