Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود وعده های داده شده، عملیات اجرایی فاز اول مرکز فرهنگی هنری و موزه انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت خراسان جنوبی که پیش از این قرار بود در سوم خرداد انجام شود، باز هم با چند روز تأخیر آغاز می شود.

«غلامرضا فلاحی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند،اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز اول مرکز فرهنگی هنری و موزه انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت خراسان جنوبی با چند روز تأخیر آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل فاز اول این پروژه را 15 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون 3.5 میلیارد تومان از اعتبارات جاری امسال اختصاص یافته و امید است با تخصیص صددرصدی این رقم کار اجرایی پروژه تسریع شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  استان با بیان اینکه 1.5 میلیارد تومان از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار کشور، یک میلیاد تومان از طرف استاندار سابق و یک میلیارد تومان از اعتبارات سال 99 به این پروژه اختصاص یافته است، افزود: از یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته سال گذشته 50 درصد آن (500 میلیون تومان) تخصیص یافته است.

 

فلاحی با اشاره به پیگیری و مساعدت های استاندار برای آغاز عملیات اجرایی فاز اول این پروژه گفت: قرار بود در سوم خرداد ماه عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود که به دلیل برگزاری همایش استانداران در تهران و عدم حضور استاندار خراسان جنوبی در مرکز استان، این پروژه با چند روز تأخیر آغاز می شود.

 

 وی با بیان اینکه اعتبارات اختصاص یافته بر روی کاغذ پیش بینی شده است، ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات به زودی کار اجرایی این پروژه ملی آغاز شود.

 

وی یادآور شد: این پروژه در زمینی به مساحت 32 هکتار اجرا می شود که از این میزان 18.5 هکتار برای فضای سبز و حدود 14 هکتار هم برای فضای موزه پیش بینی شده است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه از 14 هکتار فضای موزه، چهار هکتار ابنیه و 11 هکتار فضای رو باز را شامل می شود، ابراز امیداری کرد: عملیات اجرایی این 11 هکتار شامل راه های دسترسی، جدول گذاری، تسطیح، خاکبرداری و ... با مساعدت و توان دیگر دستگاه های اجرایی انجام شود.

 

فلاحی با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی های انجام شده این پروژه در چهار فاز اجرا می شود، گفت: فاز اول این پروژه در مساحت هزار و 650 متر مربع انجام می شود و امید است با تزریق اعتبارات عملیات اجرایی این فاز تا پایان امسال به اتمام برسد.

 

به گفته وی فاز اول شامل ساخت سالن آمفی تأتر، مرکز اسناد و کتابخانه، آماده سازی فضای اداری و فضای روباز خواهد بود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص کلنگ زنی موزه بین المللی استکبار ستیزی صحرای طبس (باغ موزه) گفت: مدیریت این باغ موزه با مرکز کشور است، و تا پایان خرداد ماه کلنگ زنی می شود.

 

 

 

پایان پیام/706

منبع: شبستان

کلیدواژه: آغاز عملیات اجرایی باغ موزه باغ موزه دفاع مقدس خراسان جنوبي مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عملیات اجرایی فاز اول میلیارد تومان اختصاص یافته خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح یکشنبه در دومین جلسه قرارگاه آب در محل شرکت آب و فاضلاب مشهد مقدس تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به شهر مشهد را ضروری دانست و اظهار کرد: تابستان امسال با توجه به حجم مناسبت‌ها شهر مشهد میزبان زائران و مسافران بسیاری خواهد بود که در کنار گرمای هوا موضوعی قابل اهمیت است، بنابراین همان طور که تکمیل پروژه‌های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است برای تأمین مالی تکمیل پروژه‌های آبرسانی اقدامات فوری انجام شود.

فرماندار مشهد بیان کرد: بالادست سدها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسؤولان اجرایی است بنابراین لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در بالادست سدها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در شهرستان باشد.

وی افزود: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست در حالی که مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز ضمن اجحاف به حق مشترکان مجاز به منابع آبی صدمه بزنند و فقط منافع خود را در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب مواجه هستیم تأمین کنند.

داوری ضمن اشاره و تاکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده از مصوبات قرارگاه آب تصریح کرد: بازدیدهای میدانی در بالادست سدها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلاها ضمن تشکیل پرونده قضائی برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 6090737

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود