Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری با بیان این که مشارکت حداکثری، راهبرد مهم رهبر انقلاب در میدان انتخابات است، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده اند مدیریت جهادی و اعتقاد به جوانان از مهم ترین ویژگی های رئیس جمهور اصلح و انقلابی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: تاکید همیشگی رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات مشارکت حداکثری بوده که خوشبختانه مردم سیستان و بلوچستان همیشه و در همه دوره های انتخاباتی مشارکت گسترده ای داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به وحدت مثال زدنی جوانان و مرزداران غیور سیستان و بلوچستان در عرصه های مختلف و تاثیرگذاری همدلی و مشارکت گسترده مردم در توسعه و آبادانی کشور، ادامه داد: همیشه کاندیداتورهای ریاست جمهوری وقتی قبل از انتخابات به سیستان و بلوچستان می آمدند، قول و قرار می گذاشتند و وعده می دادند، ولی به آن عمل نمی کردند، این بار انتظار می رود که مردم هوشیار تر از گذشته رفتار کنند.
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار کرد: اگر قرار است که نامزدهای انتخاباتی قولی به مردم دهند باید عملی شود، چراکه ریاست جمهوری قول هایش حد مشخصی دارد و هر کاری در توانش نیست، آن ها باید طوری رفتار کنند و وعده هایی بدهند که قابل اجرا باشد و مانند گذشته نباشد که رای مردم را بگیرند و اقدام مهمی برای رفع مشکلات معیشتی و زیرساختی انجام ندهند.
 
وی اذعان کرد: دولت اکنون هم خط قبلی را دنبال می کند، اما مردم ما هوشیار شده اند، این بار فریب حرف های غیرواقعی و غیر کارشناسی آن ها را نخواهند خورد و در انتخابات طوری رفتار خواهند کرد که به اهدافی که نظام دارد، دست یابیم.
 
 
شهریاری با اشاره به دولت جوان انقلابی به عنوان یک شاخصه مهم در توسعه کشور، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری بسیاری از کارهای اجرایی باید به جوانان واگذار شود، طی سال هایی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است نیروهای توانمندی تربیت شده اند که سوابق خوبی دارند و باید از ظرفیت آن ها نهایت استفاده شود.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، متن پیام دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در پی درگذشت زنده‌یاد سید اسماعیل نصراللهی دانشجوی نخبه دانشگاه تهران به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون

با دریغ و افسوس بسیار، درگذشت دانشجوی سرشار از امید و نشاط دانشگاه تهران و مصداق توانستن جوان ایرانی، زنده‌یاد سید اسماعیل نصراللهی که به حکم تقدیر الهی جامه از این سرای فانی برگرفته و به سرای باقی شتافت، مایه تاثر بسیار شد.

شوق و تلاش علمی مرحوم نصراللهی با وجود معلولیت شدید جسمی و حرکتی، از درون او می‌جوشید. این جوان نخبه وطن که همه‌ ظرفیت وجودی و ذهنی خود را در مسیر درست بکار گرفته و به عنوان یک نخبه علمی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ردیف برترین رقبای خود در گروه علوم انسانی درخشید، مصداقی از اراده‌هایی است که با اعتقاد به «ما می‌توانیم» و با کارِ بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر، روحیه جهادی را معنا می‌کنند.

در پی درگذشت ناگهانی این دانشجوی وارسته در اثر حادثه مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در منزل شخصی، نه تنها دانشجویان دانشگاه تهران بلکه جوان ایرانی مسلمان و جامعه دانشگاهی، در از دست دادن الگویی در دسترس و ممتاز در صبر و تحمل و جهد و امیدواری، به سوگ نشست.

اکنون با استعانت از درگاه حق تعالی برای اعطای درجات عالی به این دانشجوی کوشا، فقدان او را به مادر فداکارش و جامعه دانشگاهی و درگذشت پدر فرهیخته‌شان را به جامعه پزشکی کشور و وابستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ایشان آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.

سید محمد مقیمی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است