Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از ای‌بی‌سی، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا طی مواضعی بی‌اساس مدعی شد که هنوز نشانه‌ای مبنی بر آمادگی ایران برای پایبندی به تعهدات هسته‌ای خود مشاهده نشده است.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: «معتقدم که ایران می‌داند برای پایبندی به تعهدات هسته‌ای خود چه کاری باید انجام بدهد و هنوز ندیده‌ایم که این کشور آماده این کار و خواهان تصمیم‌گیری در این زمینه باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلینکن افزود که این یک آزمون است و ما هنوز جوابی برای آن نداریم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آنتونی بلینکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد

کمیته تحقیقات روسیه به این نتیجه رسیده است که در آودیوکا شواهدی مبنی بر دفن غیرنظامیان شکنجه شده، کشف شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که اجساد دفن شده غیرنظامیانی که نشانه‌هایی از شکنجه در آنها دیده می‌شود در آودیوکا در دونتسک‌کشف شد. بازرسان کار روی این پرونده را آغاز کرده‌اند.

کمیته تحقیقات روسیه بر روی آخرین خشونت‌های ارتش اوکراین علیه غیرنظامیان مناطق خرسون و زاپوروژیا و همچنین جمهوری خلق دونتسک مطالعه خواهند کرد.

گزارش شده است که دفن غیرنظامیان با آثار شکنجه در آودیوکا کشف شده است. بازرسان روسی تمام شرایط حادثه و افراد دخیل در جنایات را پیدا خواهند کرد. 

گفتنی است، آودیوکا، حومه شمالی دونتسک که توسط ارتش اوکراین به منطقه‌ای بسیار مستحکم تبدیل شده بود، در 17 فوریه توسط ارتش روسیه آزاد شد.

عقب نشینی نیروهای اوکراینی از مواضع خود در شهر آودیوکا

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • چاپ کتابی درباره سکوت و پایبندی در آثار آلبر کامو
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ نشانه تحریم‌ناپذیری ایران
  • ماجرای توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران چیست؟