Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر اداره شیلات خاش سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال وقوع بارش های اخیر در اردیبهشت ماه و آبگیری برکه ها و سدها و بندهای خاکی افزون بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه لارو ماهی کپور نقره ای در بندهای خاکی شهرستان رهاسازی شده است.

یوسف شهرکی در گفت وگو با ایسنا افزود: روند رهاسازی لارو در منابع آبی شهرستان خاش همچنان تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بندهای خاکی و آب و هوای مساعد شهرستان پنجمین مرحله از رهاسازی لارو ماهیان گرمابی در منابع آبی شهرستان از روزهای قبل آغاز شده است.

مدیر اداره شیلات شهرستان خاش بیان کرد: هدف از اجرای این طرح استفاده حداکثری از ظرفیت های آبی حوزه شهرستان در زمینه تولید آبزیان و رونق اشتغال می باشد.

شهرکی از حمایت های اداره کل شیلات سیستان(آبهای داخلی استان) قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش سيستان و بلوچستان پرورش ماهي استانی اقتصادی بندهای خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود

محمد اله‌بخش در حاشیه بازدید از مزارع پرورش ماهی مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با مشارکت بخش خصوصی بزرگترین سایت پرورش ماهی استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آبزی پروری شهرستان مشگین شهر و رفع موانع سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای کارشناسی بازدیدهای مستمری را با حضور مسئولان ذیربط از این مزرعه پرورش ماهی انجام می دهیم.

مدیرکل شیلات استان اردبیل بیان کرد: نخستین مزرعه پرورش ماهی سردآبی استان با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه ییلاق قجل آسیا بخش مشگین شهر مورد احداث و بهره برداری قرار می گیرد.

اله‌بخش ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تمام تلاش خود را در راستای ایجاد جهش واقعی در امر تولید آبزیان به کار خواهیم بست و در این راستا صدور موافقت نامه اصولی برای پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت ۵۰۰ تن در شهرستان مشگین شهر نمونه بارزی از اقدامات عملی و متناسب با تحقق شعار سال است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: با حمایت دولت و سرمایه گذاران شرایط و ظرفیت‌های لازم برای آبزی پروری در استان اردبیل و شهرستان‌های آن فراهم شده است.

اله‌بخش از تامین زیرساخت‌های لازم برای احداث مزارع پرورش ماهی در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: زیرساخت‌های مناسبی از محل وجود منابع آبی متعدد در صنعت آبزی‌پروری استان وجود دارد که با حمایت از سرمایه گذاران این صنعت، می‌توان میزان تولید و پرورش آبزیان را در استان ارتقا داد.

کد خبر 6088789

دیگر خبرها

  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه