Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراین آیین معنوی که با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز این مکان مقدس برگزار شد شرکت کنندگان با برگزاری مراسم دعا و قرآن خوانی یاد وخاطره این  شهدا را گرامی داشتند.

پس این مراسم پیکرشهداها به شهرک های مسکونی بندرشهید باهنر و رجایی انتقال و آیین وداع با حضور خانواده های کارکنان این مجتمع ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز فتح خرمشهراز طریق فرودگاه وارد بندرعباس شد و مورد استقبال رسمی و ادای احترام ویژه نظامی قرار گرفت.

پیکر این ۲ شهید ۱۸ و ۲۰ ساله که از مناطق عملیاتی فکه مربوط به عملیات والفجر مقدماتی و شرق دجله در عملیات بدر تفحص شده است، برای تشییع بر روی شانه های ملت شهید پرور و یادگاران هشت سال دفاع مقدس همرزمان این شهدا در امامزاده سید مظفر(ع) قرار می گیرد.
آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر این ۲ شهید روز سه شنبه چهارم خرداد ساعت ۹ صبح در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس برگزار می شود.

تیرماه سال ۹۸ نیز چهار شهید گمنام دورات دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) بر روی شانه‌های مردم شهرستان‌های بندرعباس، خمیر و میناب تشییع و سپس در شهرستان های بندرعباس و میناب تدفین شد. 
درحال حاضر ۱۹۱ شهید گمنام دفاع مقدس در نقاط مختلف استان هرمزگان تدفین شده اند که با حضور پیکر این ۲ شهید در سوم خرداد ۱۴۰۰، مجموع شهدای گمنام تدفین شده در این استان به ۱۹۳ شهید افزوده می شود.

آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر این ۲ شهید روز سه شنبه چهارم خرداد ساعت ۹ صبح در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس برگزار می شود.

برچسب‌ها هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور ۲ شهید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان