Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:51:36 GMT

دانش آموزان زنجانی با یادگاران دفاع مقدس آشنا شوند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۲۳۸۳

دانش آموزان زنجانی با یادگاران دفاع مقدس آشنا شوند

جعفر گنج خانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزادسازی خرمشهر روز مقاومت و پیروزی است و لحظه لحظه دوران دفاع مقدس و به ویژه ایام آزاد سازی خرمشهر قهرمان، نقطه عطف دوران دفاع مقدس است که همیشه باید در اذهان ملت شهید پرور ایران ماندگار و نماد سرافرازی و ایثار باشد.

وی فتح خرمشهر را فتح الفتوح دوران دفاع مقدس نامید و یادآورشد: این فتح بزرگ باعث شد تا پیروزی های بعدی در دوران دفاع مقدس رقم زده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنج خانلو با اشاره به اهمیت موضوع خرمشهر افزود: باید این روز را روز حماسه های جاوید نامید زیرا رزمندگان اسلام با کمترین امکانات و با تکیه بر ایمان راسخ و تبعیت از فرامین رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) توانستند یک حماسه ماندگار به ثمر برسانند که می توان حماسه فتح خرمشهر را آیه فتح دوران دفاع مقدس نامید.

وی اظهار داشت: جاودانگی ارزش‌ها و فضیلت های اخلاقی، همانند ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و شهامت از جمله متعالی ترین معناها و نشانه های هویتی اقوام و ملت هاست که رمز دوام و پایداری فرهنگ ها نیز در همین معناهای ارزشی و انسانی است.

این مسوول ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و این استان برنامه های آزاد سازی خرمشهر در فضای مجازی برگزار خواهد شد که گفت و گوی سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان و جمعی از رزمندگان استان در شبکه شاد و گروه‌های مدارس برای آشنایی دانش آموزان بارگذاری خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: معرفی شهدای آزاد سازی خرمشهر استان زنجان، پویش دلنوشته دانش آموزان در فضای مجازی و برگزاری ختم قرآن با همکاری کادر اداری به تعداد محدود از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده این معاونت در آزاد سازی خرمشهر است.

برچسب‌ها مدارس دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر مدارس دفاع مقدس سالروز فتح خرمشهر زنجان اخبار کنکور آزاد سازی خرمشهر دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان