Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@19:29:55 GMT

طراحی GOOGLE PIXEL ۶ به بیرون درز شد +عکس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۲۳۹۴

طراحی GOOGLE PIXEL ۶ به بیرون درز شد +عکس

تصاویری از پرچمدار جدید گوگل در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به دنبال رندرهای Google Pixel ۶ Pro، تصاویر Google Pixel ۶ نیز ظاهر شدند. همانطور که در مورد ارائه ها قبلی نیز اتفاق افتاد، آنها توسط شبکه مشهور OnLeaks و با همکاری ۹۱mobiles ایجاد شده اند، با توجه به سوابق این دو در افشا و گمانه زنی بر دستگاه‌های جدید، بنابراین می‌توانیم با اطمینان بالایی بگوییم که گوشی هوشمند آینده گوگل به این شکل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی هوشمند Google Pixel ۶ باید دارای یک صفحه نمایش OLED تخت با یک ناچ حفره‌ای گرد برای دوربین جلو باشد. همچنین حاشیه هایی در اطراف محیط صفحه وجود دارد و ادعا می‌شود که اندازه صفحه نمایش ۶.۴ اینچ خواهد بود و حسگر اثر انگشت در خود صفحه نمایش ساخته خواهد شد.

گوشی هوشمند Pixel ۶ بسیار شبیه به برادر بزرگتر خود خواهد بود، در اندازه هم حتی خیلی کوچکتر از Pixel ۶ Pro نخواهد بود و این برای افرادی که به دستگاه های کوچکتر علاقه دارند یک امتیاز منفی خواهد بود. همچنین دکمه های روشن / خاموش، افزایش و کاهش صدا همگی در سمت راست این گوشی هوشمند قرار می‌گیرند.

گوگل سالهاست که مدل‌های کوچکتر از پرچمداران خود را ارائه می دهد و سال گذشته، تنها پرچمدار آن کاملا دستگاه کوچک و نسبتا جمع و جوری بود و از یک صفحه نمایش ۶ اینچی بهره می برد. اما طبق اطلاعات، Pixel ۶ از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره می‌برد.

پشت دستگاه دو رنگ است و دارای دو قسمت نامنظم توسط یک بلوک برجسته از سیستم دوربین اصلی است، Google Pixel ۶ دارای سنسورهای تصویر دوگانه و فلاش LED خواهد بود، دستگاه همچنین نوید بلندگوهای استریو، پورت USB Type-C و پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم را می‌دهد و ابعاد کیس باید ۱۵۸.۶ × ۷۴.۸ × ۸.۹ میلی متر باشد (۱۱.۸ میلی متر با برجستگی دوربین عقب).

در مورد مشخصات Pixel ۶ عملاً هیچ اطلاعات رسمی وجود ندارد، فقط پیش بینی می‌شود که این گوشی هوشمند، تراشه ساخته شده توسط سامسونگ را دریافت کند. بیشترین تمرکز و توجه ها به دوربین این گوشی جدید است که در الگوریتم های پیشرفته پردازش عکس کار می کند و با توجه به دستگاه‌های قبلی Pixel علاقه‌مندان منتظر دیدن عملکرد دوربین این گوشی هوشمند در مقابل رقبا هستند.

انتظار می‌رود گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو اواخر امسال، احتمالاً در سپتامبر یا اکتبر روانه بازار شوند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوشی هوشمند صفحه نمایش گوگل دوربین حسگر اثر انگشت شارژر بی سیم گوشی هوشمند صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: مشهد یکی از شهرهای پیشگام در حوزه حمل‌ونقل هوشمند است، از این رو ما نیازمند به‌روز رسانی و توسعه زیرساخت‌های این نوع از حمل‌ونقل در مشهد هستیم.

قاسم طاهری با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر مشهد در حمل‌ونقل عمومی و در حوزه پارکینگ شهری و دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند با چالش‌هایی روبه‌رو است.

وی افزود: در این رویداد نیازهای خود را به صنعتگران ارائه می‌دهیم تا برای برطرف کردن آن چاره‌اندیشی شود، برای مثال یکی از مسائل ما در حوزه پارکینگ شهری مسئله پلاک‌خوانی هوشمند خودروهای پارک شده در حواشی معابر است و

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: یکی دیگر از نیازهای ما در بخش دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی بحث طراحی و ساخت قفل هوشمند است.

طاهری اضافه کرد: همچنین از صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی برای ساخت و طراحی سیستم سخت کار تعویض دنده و طراحی سیستم ترمز دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی مستقر در مشهد مقدس استقبال خواهیم کرد.

کد خبر 749931

دیگر خبرها

  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند