Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: استقامت ملت فلسطین در برابر ظلم رژیم صهیونیستی به تأسی از حماسه سوم خردادهای ملت ایران پدید آمده است.

آیت الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت المقدس به عنوان یکی از مهم ترین عملیات های هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع مقدس را وارد مرحله جدیدی کرد، به طوری که پس از آن، جمهوری اسلامی ایران در موضع قدرت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: سوم خرداد، یادآور رشادت، ایثار و از خودگذشتگی ملت قهرمان ایران به خصوص رزمندگان ماست که حقیقتاً با دستان خالی اما با توکل بر خدا و ایمان به نصرت الهی بر دشمن تا بُن دندان مسلح پیروز شدند.

 


وی همچنین گفت: هر ایرانی فارغ از هر سلیقه و نگاه سیاسی و اجتماعی از بابت چنین عملیات بزرگی، احساس غرور می کند و مهم هم آن است که پیام ماندگار این فتح عظیم برای نسل های بعدی به خوبی تبیین شود.

 


استاد حوزه علمیه قم در ادامه بیان داشت: در روزهای اخیر، شاهد مقاومت دلیرانه ملت مظلوم فلسطین به خصوص غزه قهرمان در برابر ظلم و ستم فراوان رژیم صهیونیستی بودیم و به لطف الهی پیروزی مهمی دیگری برای جبهه حق به دست آمد که همه این ها در سایه مقاومت محقق شده است.

 


وی افزود: ملت مظلوم فلسطین و دیگر ملت های آزادی خواه جهان به تأسی از انقلاب اسلامی ایران و الگوگیری از سوم خردادها، در برابر ظالمان و مستکبرین عالم ایستاده اند و از حقانیت و شرافت خود دفاع می کنند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز آزادسازی خرمشهر فتح خرمشهر خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، درمرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

‌همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کد خبر 6088579 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد