Web Analytics Made Easy - Statcounter

نحوه و زمان پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی دانشگاه تهران برای سال تحصیلی جدید اعلام شد.

به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد که این دانشگاه در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی از بین پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق با شرایط و ضوابط مندرج در "شیوه‌نامه اجرایی پذیرش دانشجوی دوره دکتری تخصصی (Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D) و دستیاری دامپزشکی" و دستورالعمل‌های سازمان سنجش آموزش کشور از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می‌ کند.

ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از امروز دوشنبه سوم آغاز می شود و تا روز دوشنبه ۱۰ خرداد ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

تاریخ ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون مذکور از روز شنبه ۲۲  خرداد تا روز چهارشنبه مورخ دوم تیر ۱۴۰۰ مطابق با جدول برنامه زمانبندی صورت می‌گیرد. ضروری است داوطلبان جهت اطلاع از زمان دقیق مصاحبه به سایت پردیس یا دانشکده مربوط و جهت اطلاع از نحوه انجام مصاحبه به «راهنمای مصاحبه الکترونیکی» به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

بر این اساس انجام مصاحبه صرفا برای داوطلبان یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی گردیده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست.

ثبت نام الکترونیکی در هریک از کد رشته محل‌های معرفی شده از سوی سازمان سنجش، جهت مصاحبه الزامی است و کلیه داوطلبان موظف هستند در تاریخ‌های مقرر در سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران ثبت نام کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

همچنین ضروری است داوطلبان جهت اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و سایت پردیس / دانشکده مربوط مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران دانشجوی دانشجوی دکتری دانشگاه تهران دانشگاه تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور