Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@16:22:52 GMT

۱۲ کشته در پی سقوط تله‌کابین در شمال ایتالیا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۲۷۹۴

۱۲ کشته در پی سقوط تله‌کابین در شمال ایتالیا

سقوط تله‌کابین در ایتالیا باعث کشته شدن دست‌کم ۱۲ نفر شد. پیش تر مرگ ۹ نفر تایید و اعلام شده بود ۲ کودک نه و پنج ساله نیز جراحات جدی برداشته و به بیمارستان منتقل شده اند.

مقامات در شمال این کشور اعلام کردند که روز یکشنبه یک تله‌کابین در ارتفاعات استان پیه‌مونته و از ارتفاع حدود ۱۵۰۰ متری به زمین سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومان به بیمارستان رجینا مارگریتا در شهر تورین منتقل شده‌اند.


والترمیلان، سخنگوی خدمات امداد و نجات در کوه‌های آلپ با اعلام این مطلب تاکید کرد که نیروهای امدادی سریعا برای کمک به حادثه دیدگان به محل اعزام شده‌اند.

هنوز دلیل این حادثه مشخص نیست اما مقام‌های محلی می‌گویند این خط کابل تله‌کابین در سال ۲۰۱۶ باز سازی شده‌است. در عین حال این تله‌کابین بعد از مدت‌ها تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، به تازگی دوباره راه‌اندازی شده است.

این تله‌کابین در حالی سقوط کرد که سرنشینان آن تنها صد متر با رسیدن به انتهای مسیر فاصله داشتند.

این تله‌کابین که بسیار محبوب گردشگران است روستای استرسا را به ارتفاعات موتارونه می‌رساند. مسیری که با تله‌کابین ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد و گردشگران می‌توانند از مناظر چشم‌نواز و بی‌نظیر ارتفاعات آلپ لذت ببرند./یورونیوز

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تله کابین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)