Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک بسته انفجاری در مسیر تردد یک کاروان متعلق به ائتلاف آمریکا در استان بصره عراق منفجر شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک کاروان متعلق به ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا شامگاه یکشنبه در جنوب عراق هدف انفجار قرار گرفت.

یک افسر به خبرگزاری آناتولی گفت که هنگام عبور کاروان آمریکایی از بزرگراه استان بصره، یک بسته انفجاری در مسیر این کاروان منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد که در این انفجار، تلفات جانی و مالی در پی نداشته است. این افسر خبر داد که کاروان آمریکایی حامل تجهیزات لجستیک بوده است.

این سومین انفجاری بود که روز گذشته در مسیر کاروان‌های آمریکا در عراق منفجر شد.

پیش از این انفجار، دو بسته انفجاری در مسیر تردد کاروان‌های آمریکایی در استان‌های «المثنی» و «ذی قار» در جنوب عراق منفجر شد.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت انفجار امروز را بر عهده نگرفته است، اما گروه‌های مقاومت عراقی بار‌ها بر لزوم خروج نظامیان آمریکایی از عراق بر اساس مصوبه پارلمان این کشور تأکید کرده و گفته‌اند که حملات تا زمان خروج این نیرو‌ها ادامه خواهد یافت.

پارلمان عراق، دی ماه سال سال ۹۸، در پی اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی، طرح اخراج نظامیان آمریکایی از عراق را تصویب کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انفجار در مسیر کاروان آمریکایی بزرگراه بصره تجهیزات لجستیک منفجر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که به دلیل بارندگی و گل و لای در قسمتی از غرب پایتخت، بزرگراه خرازی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

به گزارش ایرنا، شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودرو‌ها در آن در جریان است.

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • وقوع انفجار در کابل
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران